網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16184


1#
發表於 11-11-18 12:29 |只看該作者
睇了幾樣貨.係阿里旺旺問佢地,運費幾錢??但佢地叫我拍咗先.因要改價錢.我問她係平D抑或會貴.但佢都係叫拍下先.有無人有這情況出現??


男爵府

積分: 8401


2#
發表於 11-11-18 12:57 |只看該作者
因為你show 比人地睇你係香港地區 , 人地未必識答你呢個問題

你可以直接同佢講 , 貨寄 上海/廣州 佢會快好多答你


伯爵府

積分: 16184


3#
發表於 11-11-18 13:09 |只看該作者
有呀.我同佢說係寄去東莞.


男爵府

積分: 8401


4#
發表於 11-11-18 13:11 |只看該作者
你咪拍左先,再等佢改運費咪得囉


大宅

積分: 1745


5#
發表於 11-11-18 13:46 |只看該作者
好的店會答你首重幾,多 續重幾多.
叫我拍, no way


別墅

積分: 849


6#
發表於 11-11-18 13:49 |只看該作者
你拍下先又未真係比錢咪睇下佢改幾多運費先再算


子爵府

積分: 13261


7#
發表於 11-11-18 14:02 |只看該作者
係囉...拍下先..等佢改完唔满意...可以取消架....只要你拍左後唔好快手付款


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-11-18 14:03 |只看該作者
本帖最後由 sharonhwyc 於 11-11-18 14:04 編輯

我都試過個賣家叫我拍左先(買衫),
跟住佢回覆我運費要140rmb,
因為果時我太無知,所以比左~~
而家唔會了,
真係唔岩價就要取消訂單或者直情唔好拍~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


男爵府

積分: 8401


9#
發表於 11-11-18 14:14 |只看該作者
sharonhwyc 發表於 11-11-18 14:03
我都試過個賣家叫我拍左先(買衫),
跟住佢回覆我運費要140rmb,
因為果時我太無知,所以比左~~
果時新手姐 , 係人都有新手o既時候啦 , 又比你選中黑店, 無計

因為好多時,賣家係請客服黎接大家o既order , 有時個客服未必乜都清楚

比如邊d有discount , 運費點計 , 所以好多時會叫個客先拍下 , 有訂單記錄 , 等有賌料再通知你改

拍下 不等於 必需購買

付款 才等於 確定購買

付款 貨未寄出 都可以cancel

呢個好少問題 , 你擔心o既可以睇一下賣家信用度先囉

樓主可能習慣用yahoo 拍賣 , 面交果隻 , 所以無乜信心


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-11-18 14:22 |只看該作者
kelly715 發表於 11-11-18 14:14
果時新手姐 , 係人都有新手o既時候啦 , 又比你選中黑店, 無計

因為好多時,賣家係請客服黎接大家o既order , ...

我果時第1次買衫,
以為間間都係咁計,
見d衫又平,所以落左搭~
果時未知有集運呢樣野~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 12660


11#
發表於 11-11-18 14:42 |只看該作者
有時係要拍左先知幾樣貨夾埋有幾重、系統先會計到幾錢運費架........
要從一種感覺中"走開",回到屬於原本自己的地方,是一種本領。 當你練就了一身好武功,回頭看那些痛苦已化為灰燼,你會慶幸自己又跨過了。 ...


公爵府

積分: 27683


12#
發表於 11-11-18 15:37 |只看該作者
而方 發表於 11-11-18 12:29
睇了幾樣貨.係阿里旺旺問佢地,運費幾錢??但佢地叫我拍咗先.因要改價錢.我問她係平D抑或會貴.但佢都係叫拍下 ...

可以係備注都MARK低

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo