懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1883


1#
發表於 12-6-25 23:18 |只看該作者
有之前一直跳開舞,有咗之後無得跳成身啲筋都嗱埋一齊咁好辛苦,自己拉筋又怕整親,有無JM有好介紹?




大宅

積分: 1632


2#
發表於 12-6-25 23:21 |只看該作者

回覆:有無人知幾時可以參如孕婦瑜珈班?

最好20週先做



Love begins at home, and it is not how much we do... but how much love we put in that action


大宅

積分: 1185


3#
發表於 12-6-25 23:52 |只看該作者

有無人知幾時可以參如孕婦瑜珈班?

我12-13週已經開始join孕婦瑜珈班!




別墅

積分: 810


4#
發表於 12-6-25 23:57 |只看該作者

回覆:Beaty_mama 的帖子

我都係20周開始,班上有個12周的





大宅

積分: 2744


5#
發表於 12-6-26 00:05 |只看該作者

有無人知幾時可以參如孕婦瑜珈班?

我24week先開始玩。。好平。。唔使綁死一年約




大宅

積分: 1883


6#
發表於 12-6-26 00:18 |只看該作者

引用:我24week先開始玩。。好平。。唔使綁死一年

原帖由 yanki109 於 12-06-26 發表
我24week先開始玩。。好平。。唔使綁死一年約
你係邊間玩呀?




別墅

積分: 766


7#
發表於 12-6-26 00:38 |只看該作者
anytime after 12 wks


大宅

積分: 2744


8#
發表於 12-6-26 03:39 |只看該作者

回覆 回覆:Beaty_mama的帖子

瑜伽舍




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo