自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20778


1#
發表於 12-8-11 00:29 |只看該作者
想請教iphone upgrade 問題。想問如果我部iphone本身而家係有Google Map和YouTube的話,如有upgrade 咗去 ISO 6 的話, 會唔會冇咗Googke Map和YouTube, 變咗做Apple自家製既地圖架?




男爵府

積分: 8945


2#
發表於 12-8-11 00:32 |只看該作者

回覆:請教iphone

有6拿?UpUpUp




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


3#
發表於 12-8-11 00:33 |只看該作者

回覆:請教iphone

係咪4s先去到ios6?




侯爵府

積分: 20778


4#
發表於 12-8-11 11:07 |只看該作者

引用:有6拿?UpUpUp +

原帖由 Little☆Tiger 於 12-08-11 發表
有6拿?UpUpUp
咁如果5.1.1呢?又想問upgrade前是否一定要back-up埋d相,如果唔係會冇晒架?





伯爵府

積分: 19425


5#
發表於 12-8-11 11:41 |只看該作者

回覆:請教iphone

點解我仲係ISO5.1.1既?
搵唔到iso6




伯爵府

積分: 19425


6#
發表於 12-8-11 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Little☆Tiger+於+12-08-11+

原帖由 TPMummy 於 12-08-11 發表
咁如果5.1.1呢?又想問upgrade前是否一定要back-up埋d相,如果唔係會冇晒架?



...
Upgrade在,你之前啲野仲會係度架




侯爵府

積分: 20778


7#
發表於 12-8-11 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TPMummy+於+12-08-11+發表咁

原帖由 pinkylee 於 12-08-11 發表
Upgrade在,你之前啲野仲會係度架
pinkylee,唔該晒。咁我想問清楚,upgrade前究竟有甚麼要預備,是否一定要用itune做佐backup先架。唔好意思,因為有好多嘢都唔識。




侯爵府

積分: 20778


8#
發表於 12-8-11 12:29 |只看該作者

回覆:pinkylee 的帖子

想問咁ISO5.1.1的話, 會唔會冇咗Googke Map和YouTube, 變咗做Apple自家製既地圖架?




水晶宮

積分: 58988

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-8-11 12:31 |只看該作者

回覆:請教iphone

我同d 朋友試過好似由4去5時,up完咩都係哂,所以而家我一家等一排先up




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo