跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 1633


1#
發表於 12-9-28 13:42 |只看該作者
最近收到移民局嘅通知批左我去美國,我會住係三潘市,有無媽媽都係三潘市?同埋等簽証要等幾耐架?難搵工嗎,我英文唔係太好…




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 12-9-28 19:03 |只看該作者

引用:最近收到移民局嘅通知批左我去美國,我會住

原帖由 happyikk 於 12-09-28 發表
最近收到移民局嘅通知批左我去美國,我會住係三潘市,有無媽媽都係三潘市?同埋等簽証要等幾耐架?難搵工嗎 ...
恭喜你搬黎三藩市 要求唔高既話呢邊都唔難搵工, 英文唔好唔緊要, 叫同事講慢d, 大把人英文唔好, 放心. 再唔係都有好多唐人公司! 我係親屬移民, 果陣去驗身, 打針, 見領事, 見大半個鐘, 逐個屋企人傾下計, 對下資料, 然後留低一個人拎番證件就ok. 祝你順順利利




大宅

積分: 1633


3#
發表於 12-9-28 22:20 |只看該作者

回覆:sfmeow 的帖子

我都係親屬的,即係即日就囉到簽証嗎?@@你都係sf人?果到多香港人嗎?




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 12-9-29 08:47 |只看該作者

引用:我都係親屬的,即係即日就囉到簽証嗎?@@你

原帖由 happyikk 於 12-09-28 發表
我都係親屬的,即係即日就囉到簽証嗎?@@你都係sf人?果到多香港人嗎?



...
我十幾年前係即日拎到簽證, 佢會俾個限期前你飛過黎land, 以前美國領事館有講座架, 你留意下? 你飛到黎三藩市, 去最左或者最右 (上次見係最右) 條隊, 專for 移民既. 拎埋領事館俾你一袋文件俾staff, 你唔開得包文件. 佢地會o係你passport dup 1 個臨時綠卡印, 你去申請證件同學校都係靠呢個印.





珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 12-9-29 08:56 |只看該作者

引用:我都係親屬的,即係即日就囉到簽証嗎?@@你

原帖由 happyikk 於 12-09-28 發表
我都係親屬的,即係即日就囉到簽証嗎?@@你都係sf人?果到多香港人嗎?



...
係呀, 呢邊都幾多香港人, 你有無親戚o係呢邊? 你自己有無黎過? 你到步後就盡快去申請social security card, 呢個social security number 你要記一世既. 記住你入境日期, 以後好多機會問你幾時land. 拎到ssn 之後就去申請身份證 or 車牌, 綠卡. 車牌o係美國係身份證明文件. 如果你係黎sf 呢邊, Richmond district 既Clement Street, Sunset district 既Irving Street 都好多中國人舖頭. 周圍都有唐人超級市場, 例如大華 99 ranch, 華美, 新世界等等. 呢邊無tempo 一包包既紙巾, 有健力士不過貴過hk 好多, 出街d 舖頭多數有餐紙巾同洗手間有廁紙, 所以無咩人帶紙巾出街. 同埋無麥提沙 如果你選擇搭交通工具可以買張clipper 卡 (八達通) 巴士月票去 Safeway supermarket 買.




大宅

積分: 1633


6#
發表於 12-9-29 09:55 |只看該作者

回覆:sfmeow 的帖子

哇,好詳細!我未黎過,不過有親戚係到住,我可以用咩途徑識到香港人架?我打算自己過去先,不過我唔想靠親戚,我可以即刻打工嗎?




大宅

積分: 4335


7#
發表於 12-9-29 11:52 |只看該作者
三藩市好多廣東人的,好多地方都可以講廣東話溝通,工作都好睇你要求嘅,如果想人工好啲,福利好啲,外國人公司會係首選,其實黎到美國我覺得第一件事,如果英文唔好真係要返學學下英文,會好好多咖。


大宅

積分: 1633


8#
發表於 12-9-29 13:32 |只看該作者

回覆:hikiko999 的帖子

我主要目的想學好英文先丫,不過日日講我諗好快學識




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-1 09:44 |只看該作者

引用:哇,好詳細!我未黎過,不過有親戚係到住,

原帖由 happyikk 於 12-09-29 發表
哇,好詳細!我未黎過,不過有親戚係到住,我可以用咩途徑識到香港人架?我打算自己過去先,不過我唔想靠親 ...
你要申請左social security card 先, 然後就可以打工, 呢個number 係好似香港身份證咁, 申請咩都靠佢.




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-1 09:53 |只看該作者

引用:我主要目的想學好英文先丫,不過日日講我諗

原帖由 happyikk 於 12-09-29 發表
我主要目的想學好英文先丫,不過日日講我諗好快學識
你想上堂果種定係點? 我都無咩朋友, 係上黎bk 識 你第一年land, 讀書 (bachelor, master degree 果d) 要俾外地人學費, 好貴架, 成百幾蚊一個unit. 如果純粹係學英文, 可以去downtown ccsf 讀non-credit 既英文班, 唔洗錢咁滯好多人爭. 去adult school 大約幾十蚊一個course. 私人既大約$20-35/hr.




男爵府

積分: 5955


11#
發表於 12-10-2 10:25 |只看該作者
想請教親屬移民.
我打算通過美國的家姐申請. 預計要10-12年, 我見USCIS website 有form download, 又有instruction 教人點申請, 都唔難做. 請問錦仲洗唔洗搵律師攪?


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-10-4 06:26 |只看該作者
回覆 sfmeow 的帖子

好衰嫁,,人地咪係你朋友囉


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-4 14:02 |只看該作者

引用:想請教親屬移民.+我打算通過美國的家姐申請

原帖由 edutm 於 12-10-02 發表
想請教親屬移民.
我打算通過美國的家姐申請. 預計要10-12年, 我見USCIS website 有form download, 又有ins ...
唔洗架喇, 律師做既野同自己申請一樣架咋




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-4 14:03 |只看該作者

引用:回覆+sfmeow+的帖子 好衰嫁,,人地咪係你朋

原帖由 nikinokb 於 12-10-04 發表
回覆 sfmeow 的帖子

好衰嫁,,人地咪係你朋友囉
幾時得閒同我幽會o者, 唔~?




男爵府

積分: 5955


15#
發表於 12-10-4 14:42 |只看該作者
回覆 sfmeow 的帖子

謝謝回覆


別墅

積分: 947


16#
發表於 12-11-16 08:32 |只看該作者

回覆:移民到sf

歡迎黎到三藩市




大宅

積分: 1633


17#
發表於 12-11-16 11:31 |只看該作者

回覆:移民到sf

我會3月過黎,已經批左了


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 12-11-16 15:10 |只看該作者

引用:我會3月過黎,已經批左了

原帖由 happyikk 於 12-11-16 發表
我會3月過黎,已經批左了
好野, 恭喜!! 到時出黎飲茶~



點評

nikinokb  我又飲!!!!!  發表於 12-12-8 05:22


大宅

積分: 1633


19#
發表於 12-11-16 17:49 |只看該作者

回覆:sfmeow 的帖子

好呀!不過我岩岩出黎咩都唔識,你要多多提點我呀


大宅

積分: 1633


20#
發表於 12-11-16 18:55 |只看該作者

回覆:sfmeow 的帖子

我應該出黎買羽絨定係香港丫?邊到平啲?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo