烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4545


1#
發表於 12-11-3 12:07 |只看該作者
我用開二德惠的日本高粉,$16一包;但日清貴成倍,依然很多fans.究竟隻粉有何優點?請指教!


男爵府

積分: 5744

畀面勳章


2#
發表於 12-11-3 12:37 |只看該作者

回覆:日清高粉真係咁好?

我用過二記日本粉,價真棧韓粉,日清粉,但係分唔出有咩分別 :;pppp:




子爵府

積分: 12459


3#
發表於 12-11-3 13:25 |只看該作者

回覆:日清高粉真係咁好?

我覺得差吾多,因為我吾鍾意用分裝粉先會買佢,有時都會用英國粉或加拿大粉。




伯爵府

積分: 17463


4#
發表於 12-11-3 13:34 |只看該作者
我喜歡用荃灣某店 Neon粉, 皇后粉, 金帆船粉, 法國麵包粉, 全部都平過日清粉.
又用過金象盒裝, 分裝, 又有外國既 organic unbleached flour.
整完出來看不出什麼大分別.

之不過, 近排沒有順路去荃灣, 又撞整 759賣$30, 比之前平咁多. 先買來用.



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo