母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-6 11:22 |只看該作者
大家飲開邊隻架? 琴日買左 罐惠氏, 甜到嘔


侯爵府

積分: 22925


2#
發表於 12-11-6 11:48 |只看該作者
回覆 buibui2002 的帖子

我無飲過
飲媽媽奶粉會肥落媽媽度,自己均衡飲食最重要
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-7 11:40 |只看該作者

回覆:全奶媽你地有飲媽媽奶嗎?

連鈣片都無食啊?


別墅

積分: 750


4#
發表於 12-11-7 12:57 |只看該作者
勁憎媽媽奶粉, 肥晒係自己度, 又難飲.
我only 食魚油丸, 因為有DHA. 對bb腦部發育好.
我家姐餵人奶俾佢bb既時候都有食, 我見佢個bb真係好醒架喎, 所以我都照食



大宅

積分: 2616


5#
發表於 12-11-7 13:51 |只看該作者

引用:勁憎媽媽奶粉,+肥晒係自己度,+又難飲.我onl

原帖由 fruitchio 於 12-11-07 發表
勁憎媽媽奶粉, 肥晒係自己度, 又難飲.
我only 食魚油丸, 因為有DHA. 對bb腦部發育好.
我家姐餵人奶俾佢bb既 ...
Me 2, 食深海魚油!媽 媽奶 粉好肥架。




男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


6#
發表於 12-11-7 14:31 |只看該作者

回覆:全奶媽你地有飲媽媽奶嗎?

你地食邊只魚油阿? 我日日都煎三文魚食唔知够唔够


禁止訪問

積分: 728


7#
發表於 12-11-7 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 728


8#
發表於 12-11-7 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


9#
發表於 12-11-9 17:07 |只看該作者

回覆:全奶媽你地有飲媽媽奶嗎?

我都系因為有DHA所以飲


禁止訪問

積分: 2509


10#
發表於 12-11-9 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


11#
發表於 12-11-9 20:06 |只看該作者

回覆:全奶媽你地有飲媽媽奶嗎?

其實一杯200幾卡路里, 同一支半維維鲜奶差唔多姐姐... 點解個個都咁驚既


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo