烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1082


1#
發表於 06-5-29 21:35 |只看該作者

攪佢唔掂!!花雕醉雞/雞翼??

我試過整花雕醉雞翼, 係烚左雞翼之後就放落已調好味(鹽+水+薑)的花雕酒內,再放入雪櫃浸一日... 發覺肉質唔嫰,好實.酒面又多油. 如果唔放入雪櫃浸過夜又驚天氣熱會"叔"...

咁應該點整呢? 請大家指教小妹一下.謝謝!!
成長的代價,就是家人一個一個地離我而去嗎? 長大,正是越來越多的痛苦與孤寂. 他們的離開叫我心痛... 我永遠記得,他們給我的就是一生中最好的東西。


別墅

積分: 575


2#
發表於 06-5-30 19:02 |只看該作者

Re: 攪佢唔掂!!花雕醉雞/雞翼??

我上次整雞亦呢....
首先水沸後放入兩片薑,跟住放雞亦返滾後熄火唔好開盍,大約焗5分鐘後取出過河,(取好係雪水河,因為d肉會爽d),過到d亦全涷跟住就可放入花雕酒入面浸便可,我有時會整雞亦或雞尖都好好味,用嚟送酒睇電視最好。
Welcome to my blog :
http://hk.myblog.yahoo.com/bluecheung2001

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo