求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1484


1#
發表於 13-2-15 11:20 |只看該作者
童裝店全職售貨員
~略懂電腦操作
~略懂英語
~略懂普通話
~對小朋友有愛心,耐性
~工作態度認真,有責任心
~有經驗優先考慮
~需調區工作
~每天工作10小時
~超時工作有OT
~每月4日假期
~需負責店舖清潔,執貨
~全職$8000-$10000
~有意請pm約見


禁止訪問

積分: 551


2#
發表於 13-2-15 16:38 |只看該作者

回覆:PENNYWONG299 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1484


3#
發表於 13-2-15 17:10 |只看該作者

回覆:rene_yan 的帖子

何文田區!有意請pm留電話!以便聯絡!謝謝!




禁止訪問

積分: 551


4#
發表於 13-2-15 17:17 |只看該作者

回覆:PENNYWONG299 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1484


5#
發表於 13-2-15 18:07 |只看該作者

回覆:rene_yan 的帖子

暫時未有!不過何文田分店好近旺角東火車站!




禁止訪問

積分: 551


6#
發表於 13-2-15 20:56 |只看該作者

回覆:PENNYWONG299 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1484


7#
發表於 13-2-15 21:00 |只看該作者

回覆:rene_yan 的帖子

係呀!




大宅

積分: 1484


8#
發表於 13-2-16 15:50 |只看該作者

回覆:PENNYWONG299 的帖子

需輪班的




大宅

積分: 1757


9#
發表於 13-2-16 16:03 |只看該作者
有冇年齡限制?


大宅

積分: 1757


10#
發表於 13-2-16 23:35 |只看該作者
三十多歲ok?何文田邊度呢?


大宅

積分: 1484


11#
發表於 13-2-17 14:00 |只看該作者
回覆 心心兒 的帖子

勝利道


大宅

積分: 1484


12#
發表於 13-2-17 14:02 |只看該作者
回覆 PENNYWONG299 的帖子

年齡是沒有問題~如有意請pm留電話以便聯絡


大宅

積分: 1484


13#
發表於 13-2-18 15:17 |只看該作者

回覆:PENNYWONG299 的帖子

出支票的




大宅

積分: 1581


14#
發表於 13-2-19 20:42 |只看該作者
已PM


大宅

積分: 1581


15#
發表於 13-2-19 20:42 |只看該作者
已PM


大宅

積分: 1484


16#
發表於 13-2-19 20:50 |只看該作者
回覆 baoying 的帖子

已回覆了你的PM~~~


大宅

積分: 2124


17#
發表於 13-2-25 10:14 |只看該作者

回覆:童裝店全職售貨員

請pm!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo