潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2388


1#
發表於 13-2-24 22:27 |只看該作者
各位jm給點意見。我只是買了個1.01卡的裸鉆,想去鑲,但是不知道去哪裡做好。如果去的 大行鑲,托加手工要多少錢。
還想問一下,那個托是750,還是PT900,還是PT950。我自己的戒指都是PT900的


大宅

積分: 3471


2#
發表於 13-2-24 22:39 |只看該作者

回覆:請問鑲只戒指,個托同手工大約多少錢

鑲手工$300-$500...千奇唔好買PT900or950...買貴過750...但賣時低750...同唔值$的...我之前有隻係PT ga...帶一個月到已經覺得唔好帶...因為又甩又刮手...



點評

zeng2011  謝謝你  發表於 13-2-24 22:42


大宅

積分: 3471


3#
發表於 13-2-24 22:40 |只看該作者

引用:鑲手工$300-$500...千奇唔好買PT900or950..

原帖由 YukisaC 於 13-02-24 發表
鑲手工$300-$500...千奇唔好買PT900or950...買貴過750...但賣時低750...同唔值$的...我之前有隻係PT ga... ...
補充...我係河內道
myphoto.jpg



點評

zeng2011  那麼請問750要多少錢  發表於 13-2-24 22:43


大宅

積分: 4947


4#
發表於 13-2-24 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YukisaC+於+13-02-24+發表鑲

原帖由 YukisaC 於 13-02-24 發表
補充...我係河內道
我都有隻70份想改款,請問無石的托連工大約多少錢?thanks





大宅

積分: 3471


5#
發表於 13-2-24 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YukisaC+於+13-02-24+發表補

原帖由 羲羲媽咪 於 13-02-24 發表
我都有隻70份想改款,請問無石的托連工大約多少錢?thanks
我挓同鑲工分開兩間...但同一location...對面鋪敢...挓照睇幾重...計反當日金價...托重貴托輕自然平...有渡好亦有未渡好賣...你去到同佢地講你粒石幾大...想要幾抓...咩型...佢就會攞幾盤你選...如果選唔岩亦可以訂做



點評

zeng2011  谢谢  發表於 13-2-25 13:47


大宅

積分: 4947


6#
發表於 13-2-24 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羲羲媽咪+於+13-02-24+發表我

原帖由 YukisaC 於 13-02-24 發表
我挓同鑲工分開兩間...但同一location...對面鋪敢...挓照睇幾重...計反當日金價...托重貴托輕自然平...有渡 ...
Thanks:有無鋪名可PM me ,thanks!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo