跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45770

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-3-21 21:48 |只看該作者
剛才跑步經過香港仔海傍,原來起左座兩層的香港仔漁人碼頭海鮮,即是有海鮮食嚕,但望入去好似好窄!


大宅

積分: 1492


2#
發表於 13-3-22 13:10 |只看該作者
回覆 波子 的帖子

係咩? 幾時開架? 係隔離買海鮮之後攞去比人整嗎?


珍珠宮

積分: 45770

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-3-22 14:00 |只看該作者
katf123 發表於 13-3-22 13:10
回覆 波子 的帖子

係咩? 幾時開架? 係隔離買海鮮之後攞去比人整嗎?

裝修緊, 近珍寶碼頭, 無寫幾時開張!


男爵府

積分: 5839


4#
發表於 13-3-22 23:26 |只看該作者

回覆:香港仔漁人碼頭海鮮

如果真係,一定有得做,我都唔明,香港仔有漁市場,又有咁多漁民,海鮮一定新鮮好食,點解一直都冇類似西貢三聖個啲食海鮮嘅飯店,得大街先有,唔係好方便



禁止訪問

積分: 47750


5#
發表於 13-3-23 13:12 |只看該作者

引用:如果真係,一定有得做,我都唔明,香港仔有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45770

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-23 16:31 |只看該作者
prettybabe 發表於 13-3-23 13:12
咪係囉。 d朋友成日話入嚟食海鮮,我都唔知帶人去边度食 希望佢搞得好好睇睇啦。到時同大街互相呼 ...
我老闆曾經問我香港仔係唔係有得食海鮮架?我話無架,得隻珍寶海鮮舫。


大宅

積分: 4987


7#
發表於 13-4-5 03:12 |只看該作者

回覆:香港仔漁人碼頭海鮮

會唔會搞到好多big6


大宅

積分: 3518


8#
發表於 13-4-5 14:22 |只看該作者

回覆:香港仔漁人碼頭海鮮

魚市場有得食海鮮的




公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


9#
發表於 13-4-5 15:13 |只看該作者

回覆:波子 的帖子

魚市場本身有海鮮食,只是好似入黑前已收工。
其他食海鮮的酒樓唔係香港仔,係鴨脷洲大街。
所以唔好同人講冇


複式洋房

積分: 138


10#
發表於 13-4-12 14:51 |只看該作者
本帖最後由 taitaimax 於 13-4-12 14:53 編輯

其實香港仔漁市場則邊是有海鮮食的,但只做午市,無晚市.而且價錢好貴.而鴨脷洲市政大樓內也有食海鮮的,做午及晚市,在街市地下的海鮮檔買完即煮,新鮮又好味。

點評

趙元嵩   貴到....茅下次!  發表於 13-5-8 13:54


複式洋房

積分: 482

2018復活節勳章


11#
發表於 13-5-7 16:49 |只看該作者
聽聞冇牌,所以已停左差不多2個月,不過逢假期都見到好多人係頂層bbq架


禁止訪問

積分: 10979


12#
發表於 13-6-2 17:20 |只看該作者

回覆:香港仔漁人碼頭海鮮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo