興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6632


1#
發表於 13-3-25 00:53 |只看該作者
因為倉鼠係放係我間房,但佢地半夜咬籠好嘈成日嘈醒我,有咩方法可以等佢地唔再咬籠?


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


2#
發表於 13-3-25 00:57 |只看該作者

引用:因為倉鼠係放係我間房,但佢地半夜咬籠好嘈

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


3#
發表於 13-3-25 00:59 |只看該作者

引用:因為倉鼠係放係我間房,但佢地半夜咬籠好嘈

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


男爵府

積分: 6632


4#
發表於 13-3-25 01:45 |只看該作者
miriam 發表於 13-3-25 00:59
想無得咬轉用膠箱,但你一定面識改,唔係夏天焗到鼠鼠中暑呀.
我上網睇d人話鼠鼠係有壓力心情唔好或者想磨牙先會咬籠,我已經俾左磨牙石佢地但唔覺佢地有用黎磨牙,咁佢地係咪有壓力唔開心

同埋每次我一開門,佢地都即刻走出黎好似唔想留係入面咁


男爵府

積分: 6632


5#
發表於 13-3-25 01:47 |只看該作者
miriam 發表於 13-3-25 00:59
想無得咬轉用膠箱,但你一定面識改,唔係夏天焗到鼠鼠中暑呀.
我有諗過買膠籠,但出面得好小款,有都係好細間,但我果兩隻係熊仔鼠,我想俾大d地方佢地住


大宅

積分: 3278


6#
發表於 13-3-25 03:29 |只看該作者

引用:因為倉鼠係放係我間房,但佢地半夜咬籠好嘈

原帖由 kayi729 於 13-03-25 發表
因為倉鼠係放係我間房,但佢地半夜咬籠好嘈成日嘈醒我,有咩方法可以等佢地唔再咬籠? ...
我以前養過三隻, 每一晚訓前就要哄到佢地訓左先.... 我會抱佢地出黎, 又按摩又摸直到佢地訓左先去訓~~ 就算夜晚起身, 佢地起左身都唔會嘈架

另外, 我每日至少用一個鐘陪佢地三個玩, 咁佢地就會無咁神經緊張, 仲好少咬人




大宅

積分: 3278


7#
發表於 13-3-25 03:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kayi729+於+13-03-25+發表因

原帖由 miriam 於 13-03-25 發表
慢慢你會習慣

我三隻同時咬籠好似交響樂,彈完鼻轉頭又咬過
你唔記得其中有兩隻係比較特別架咩?? 特登激你同有打不死之精神




男爵府

積分: 6632


8#
發表於 13-3-25 05:35 |只看該作者
twins_man 發表於 13-3-25 03:29
我以前養過三隻, 每一晚訓前就要哄到佢地訓左先.... 我會抱佢地出黎, 又按摩又摸直到佢地訓左先去訓~~ 就算 ...

等我試下,順便陪養下感情


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


9#
發表於 13-3-25 07:33 |只看該作者

回覆:倉鼠成日咬籠

你而家用咩籠?



---生命無價,請支持領養---


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


10#
發表於 13-3-25 08:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


11#
發表於 13-3-25 08:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


12#
發表於 13-3-25 08:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


男爵府

積分: 6632


13#
發表於 13-3-25 08:51 |只看該作者
回覆 meko~ 的帖子

呢款


男爵府

積分: 6632


14#
發表於 13-3-25 09:09 |只看該作者
miriam 發表於 13-3-25 08:42 你影個籠畀我地睇先, 可能個籠太細唔夠活動空間, 鼠鼠無地方走動. 鼠鼠係野外日行至少兩公里........ ...

個籠都幾大應該就夠,跑輪直徑都有16cm,我見佢地成日跑睇落冇咩問題。不過佢地係放埋一齊,但我買果時個sales又話冇問題話熊仔鼠好溫順mouth:


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


15#
發表於 13-3-25 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


男爵府

積分: 6632


16#
發表於 13-3-25 09:14 |只看該作者
miriam 發表於 13-3-25 08:42 你影個籠畀我地睇先, 可能個籠太細唔夠活動空間, 鼠鼠無地方走動. 鼠鼠係野外日行至少兩公里........ ...

佢地咬籠果陣我行埋佢地都會停,咁算唔算習慣左我氣味但我想捉佢地係手果時佢地會係咁掙扎-.-


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


17#
發表於 13-3-25 09:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


18#
發表於 13-3-25 09:20 |只看該作者

引用:回覆+meko~+的帖子 呢款

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


19#
發表於 13-3-25 09:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


大宅

積分: 3278


20#
發表於 13-3-25 09:24 |只看該作者

引用:Quote:kayi729+發表於+13-3-25+09:09+個籠

原帖由 miriam 於 13-03-25 發表
熊仔鼠最好用 17cm 或以上跑輪, 唔係大大下唔夠跑.

你要記住 sales 負責賣野, 無責任教你點養, 教你要分籠 ...
係啊, 一定要分籠, 我係三隻倉鼠, 佢地都係一鼠一籠~~




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo