立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2753
積分: 1113
原文章由 kogo 於 07-7-7 17:31 發表 bb d 奶粉轉晒2號未呀? 我想同佢轉, 有咩要注意呀?
積分: 3223
洋房
積分: 146
子爵府
積分: 12630
原文章由 fonny 於 07-7-7 19:06 發表 醫生同姑娘recommend1號食到1歲
男爵府
積分: 5227
複式洋房
積分: 346
原文章由 bongbongmum 於 07-7-7 23:09 發表 係呀!我個仔7個月+7日大,仲係食緊能恩1號,諗住到佢9個月試下轉日本森永大仔,如果唔岩食,就會keep住食1號到佢一歲先再諗轉咩奶粉. 好多人話1號容易消化D,2號比1號只係多左蛋白質,係固體食物已經有蛋白質啦,所 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy