跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2753


1#
發表於 07-7-7 17:31 |只看該作者
bb d 奶粉轉晒2號未呀? 我想同佢轉, 有咩要注意呀?


大宅

積分: 1113


2#
發表於 07-7-7 18:49 |只看該作者
等bb胃口正常先轉, 由中午果餐起慢慢同佢轉,,最後先轉早餐,,約10幾日度先轉晒2號,,我未同個女轉咋,,一來佢食日本奶粉9個月先轉,,其實1號可以食大d嫁,,2號比1號難消化d因為蛋白質高d...1號營養最齊全,,
原文章由 kogo 於 07-7-7 17:31 發表
bb d 奶粉轉晒2號未呀? 我想同佢轉, 有咩要注意呀?


大宅

積分: 3223

好媽媽勳章


3#
發表於 07-7-7 19:06 |只看該作者
醫生同姑娘recommend1號食到1歲

原文章由 kogo 於 07-7-7 17:31 發表
bb d 奶粉轉晒2號未呀? 我想同佢轉, 有咩要注意呀?


洋房

積分: 146


4#
發表於 07-7-7 21:01 |只看該作者
我之前轉左兩歺2號,阿B啲屎屎好硬,
D人話a+2號熱氣好多,所以轉番一歺2號(因為仲有兩罐)
9個月轉日本奶粉


子爵府

積分: 12630

2018復活節勳章


5#
發表於 07-7-7 23:09 |只看該作者
係呀!我個仔7個月+7日大,仲係食緊能恩1號,諗住到佢9個月試下轉日本森永大仔,如果唔岩食,就會keep住食1號到佢一歲先再諗轉咩奶粉.

好多人話1號容易消化D,2號比1號只係多左蛋白質,係固體食物已經有蛋白質啦,所以唔駛一定到六個月就要轉食2號奶粉,尤其就算bb六個月大,腸胃都未必發展可以受到2號奶粉!

不過,轉唔轉奶粉純綷睇媽媽點安排!!

原文章由 fonny 於 07-7-7 19:06 發表
醫生同姑娘recommend1號食到1歲


男爵府

積分: 5227


6#
發表於 07-7-7 23:21 |只看該作者
我都打算1號奶粉食多幾個月, 我做護士的朋友話1號奶粉比較有營養, 但因為1號奶粉不能賣廣告, 所以各大廠商先推出2號, 要人轉2號奶粉, 因為2號奶粉就可以賣廣告!


複式洋房

積分: 346


7#
發表於 07-7-7 23:42 |只看該作者
原文章由 bongbongmum 於 07-7-7 23:09 發表
係呀!我個仔7個月+7日大,仲係食緊能恩1號,諗住到佢9個月試下轉日本森永大仔,如果唔岩食,就會keep住食1號到佢一歲先再諗轉咩奶粉.

好多人話1號容易消化D,2號比1號只係多左蛋白質,係固體食物已經有蛋白質啦,所 ...


係呀...我都聽過1號同2號只係多小小蛋白質呀...我都想阿囡囡食耐d1號仔...營養好d又最接近人奶嘛...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo