立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9254
複式洋房
積分: 493
原文章由 happyvv 於 07-9-19 10:21 發表 姑娘話佢條腰夠力同直,隻腳又夠力(因為佢見識佢彈跳)但平衡唔得,所以未識坐. 於是姑娘要佢九個月時再返去健康院睇下佢坐成點!!!:cry: 你地有無bb都未識坐架 ...
大宅
積分: 1993
原文章由 as_sheep 於 07-9-19 10:28 發表 律律都係坐穩,但姑娘話ok喎.
積分: 139
伯爵府
積分: 17021
侯爵府
積分: 23660
原文章由 l_wingwing 於 07-9-19 13:00 發表 我個女咪仲奇怪,...佢識坐但未試轉身呀...姑娘都話ok喎...佢話個個bb d schedule唔同,有d bb要七個月先識坐喎... 我諗係你間健康院的姑娘緊張d啫
積分: 4385
原文章由 jjwmkk 於 07-9-19 13:05 發表 甘你亞囡同我晞晞一樣, 識坐唔識轉身. 我問過姑娘, 佢話唔大問題. 只要識坐, 有腰力就ok. 唔識轉, 只係佢無去學, 唔關身體機能事!!! happyvvv - 個個bb都唔同, 可能鏗鏗下個星期就認識喇!! 你多d係屋企比佢坐下 ...
原文章由 dogdogling 於 07-9-19 13:15 發表 洛洛都係識坐但未曉轉身,我覺得係因為佢對脚大短!
原文章由 happyvv 於 07-9-19 10:55 發表 律律都係坐穩定未坐穏呀?
原文章由 jjwmkk 於 07-9-19 13:19 發表 其實晞晞識由反身轉反過里, 可能因為容易d. 我覺得係因為晞晞太懶, 所以佢唔去轉!!!
別墅
積分: 751
原文章由 l_wingwing 於 07-9-19 14:35 發表 我阿妹仲搞笑,佢話,阿b叻得滯,轉身咁易,所以專登唔學,skip左呀
積分: 5691
積分: 9386
原文章由 happyvv 於 07-9-19 14:03 發表 佢已經成日坐high chair啦
子爵府
積分: 12423
積分: 481
洋房
積分: 140
原文章由 happyvv 於 07-9-21 09:15 發表 經過比我daddy2日特訓,鏗鏗已經可以挨住坐唔會2邊擺啦.希望佢快d識坐啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy