跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9254


1#
發表於 07-9-19 10:21 |只看該作者
姑娘話佢條腰夠力同直,隻腳又夠力(因為佢見識佢彈跳)但平衡唔得,所以未識坐.

於是姑娘要佢九個月時再返去健康院睇下佢坐成點!!!:cry:

你地有無bb都未識坐架


複式洋房

積分: 493


2#
發表於 07-9-19 10:26 |只看該作者
原文章由 happyvv 於 07-9-19 10:21 發表
姑娘話佢條腰夠力同直,隻腳又夠力(因為佢見識佢彈跳)但平衡唔得,所以未識坐.

於是姑娘要佢九個月時再返去健康院睇下佢坐成點!!!:cry:

你地有無bb都未識坐架 ...


我bb都未坐得好穩,但姑娘冇特別叫我地9個月返去呀.下次都係等一歲. 不過你唔駛太擔心,姑娘都係小心d跟進,其實係好事來架


大宅

積分: 1993


3#
發表於 07-9-19 10:28 |只看該作者
律律都係坐穩,但姑娘話ok喎.


男爵府

積分: 9254


4#
發表於 07-9-19 10:55 |只看該作者
原文章由 as_sheep 於 07-9-19 10:28 發表
律律都係坐穩,但姑娘話ok喎.


律律都係坐穩定未坐穏呀?


複式洋房

積分: 139


5#
發表於 07-9-19 11:59 |只看該作者
我囡囡都未識坐和腳力唔夠, 姑娘冇特別叫要返去, 但叫我在家同佢練多d!!你唔好擔心啦!!

原文章由 happyvv 於 07-9-19 10:21 發表
姑娘話佢條腰夠力同直,隻腳又夠力(因為佢見識佢彈跳)但平衡唔得,所以未識坐.

於是姑娘要佢九個月時再返去健康院睇下佢坐成點!!!:cry:

你地有無bb都未識坐架 ...


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-9-19 13:00 |只看該作者
我個女咪仲奇怪,...佢識坐但未試轉身呀...姑娘都話ok喎...佢話個個bb d schedule唔同,有d bb要七個月先識坐喎...
我諗係你間健康院的姑娘緊張d啫


侯爵府

積分: 23660


7#
發表於 07-9-19 13:05 |只看該作者
原文章由 l_wingwing 於 07-9-19 13:00 發表
我個女咪仲奇怪,...佢識坐但未試轉身呀...姑娘都話ok喎...佢話個個bb d schedule唔同,有d bb要七個月先識坐喎...
我諗係你間健康院的姑娘緊張d啫


甘你亞囡同我晞晞一樣, 識坐唔識轉身. 我問過姑娘, 佢話唔大問題. 只要識坐, 有腰力就ok. 唔識轉, 只係佢無去學, 唔關身體機能事!!!

happyvvv - 個個bb都唔同, 可能鏗鏗下個星期就認識喇!! 你多d係屋企比佢坐下呀, 晞晞成日坐飯枱架!!


大宅

積分: 4385


8#
發表於 07-9-19 13:15 |只看該作者
原文章由 jjwmkk 於 07-9-19 13:05 發表


甘你亞囡同我晞晞一樣, 識坐唔識轉身. 我問過姑娘, 佢話唔大問題. 只要識坐, 有腰力就ok. 唔識轉, 只係佢無去學, 唔關身體機能事!!!

happyvvv - 個個bb都唔同, 可能鏗鏗下個星期就認識喇!! 你多d係屋企比佢坐下 ...

洛洛都係識坐但未曉轉身,我覺得係因為佢對脚大短!
只許周官放火 不許百姓點燈


侯爵府

積分: 23660


9#
發表於 07-9-19 13:19 |只看該作者
原文章由 dogdogling 於 07-9-19 13:15 發表

洛洛都係識坐但未曉轉身,我覺得係因為佢對脚大短!


其實晞晞識由反身轉反過里, 可能因為容易d. 我覺得係因為晞晞太懶, 所以佢唔去轉!!!


大宅

積分: 1993


10#
發表於 07-9-19 13:44 |只看該作者
Sorry,剛才律律大叫,所以....

律律未坐穩,好似冬瓜咁,要扶住先得,姑娘話OK.
你吾使擔心架,我估係個個姑娘的標準有d吾同,再去多一次都係好事.

原文章由 happyvv 於 07-9-19 10:55 發表


律律都係坐穩定未坐穏呀?


男爵府

積分: 9254


11#
發表於 07-9-19 14:03 |只看該作者
佢已經成日坐high chair啦

原文章由 jjwmkk 於 07-9-19 13:05 發表


甘你亞囡同我晞晞一樣, 識坐唔識轉身. 我問過姑娘, 佢話唔大問題. 只要識坐, 有腰力就ok. 唔識轉, 只係佢無去學, 唔關身體機能事!!!

happyvvv - 個個bb都唔同, 可能鏗鏗下個星期就認識喇!! 你多d係屋企比佢坐下 ...


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 07-9-19 14:35 |只看該作者
原文章由 jjwmkk 於 07-9-19 13:19 發表


其實晞晞識由反身轉反過里, 可能因為容易d. 我覺得係因為晞晞太懶, 所以佢唔去轉!!!


我阿妹仲搞笑,佢話,阿b叻得滯,轉身咁易,所以專登唔學,skip左呀


別墅

積分: 751


13#
發表於 07-9-19 15:12 |只看該作者
你亞妹真係幾有道理...因為小晴都淨係識坐唔識轉身..咁我都要讚佢叻喇 

happyvv,同鏗鏗坐多d玩,佢會發覺坐係度玩得意好多,咁就無端端會坐得穩...我都係買左個黐係地下既玩具比佢玩,玩左兩日就突然識自己坐,想扶下佢驚佢跌都比佢鬧呀 

原文章由 l_wingwing 於 07-9-19 14:35 發表


我阿妹仲搞笑,佢話,阿b叻得滯,轉身咁易,所以專登唔學,skip左呀


男爵府

積分: 5691


14#
發表於 07-9-19 15:18 |只看該作者
Hi!我係2月份媽咪,我個女6個月去健康院時,佢坐得唔好,仲要企得唔好兼唔彈跳,所以要9個月再去見佢.依妳所講,妳bb其實好ok喎,不過姑娘比較嚴格啫,完全唔使担心喎!我都覺得佢肯密啲睇住仲好啦!


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 07-9-19 15:44 |只看該作者
原文章由 happyvv 於 07-9-19 14:03 發表
佢已經成日坐high chair啦


我覺得bb學坐最好比佢坐係地墊上,我benson初初都係坐high
chair,但係坐得唔好,後來我媽咪話bb學坐係要係地下試,咁我就比benson係地墊上面坐,初初都成日玩瑜珈嫁,後來有一次係媽咪度比bb坐地下時(果時bb剛5個月),媽咪唔比我扶佢,佢真係向前'中',扒咗落地墊上面,(不過咸咗一大餐,肉赤死我:-( )果晚返到屋企,benson竟然識得用手禁地,唔再向前'中',2日後已經唔使用手禁地都唔會向前'中',到而家已經可以坐係我物邊掹住我件衫爬高爬低喇。


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 07-9-19 15:46 |只看該作者
唔好同佢坐咁多High Chair,因為佢會習慣挨住就力,試下要佢唔挨住野坐多d,自己學用力同平衡,會學得快d架。
原文章由 happyvv 於 07-9-19 14:03 發表
佢已經成日坐high chair啦


複式洋房

積分: 481


17#
發表於 07-9-20 22:26 |只看該作者
我呀曦曦都係坐時識得用手禁住前面地下, 不過左右就會"中", 都未係算識坐呀!
轉身就兩星期前識, 不過到而家都係只會向左面轉!

聽日下午就要返健康院見姑娘喇! :-P


洋房

積分: 140


18#
發表於 07-9-20 23:10 |只看該作者
嘗試比bb坐多d啦~!等baby可以習慣下ma~我mattew起初都係咁比佢坐多d先坐得穩!


男爵府

積分: 9254


19#
發表於 07-9-21 09:15 |只看該作者
經過比我daddy2日特訓,鏗鏗已經可以挨住坐唔會2邊擺啦.希望佢快d識坐啦


別墅

積分: 751


20#
發表於 07-9-21 11:06 |只看該作者
鏗鏗叻叻呀! 加油呀!

原文章由 happyvv 於 07-9-21 09:15 發表
經過比我daddy2日特訓,鏗鏗已經可以挨住坐唔會2邊擺啦.希望佢快d識坐啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo