懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 351


1#
發表於 15-12-10 09:17 |只看該作者
而家32週,晚晚沖完涼肚底就開始痕,出粒粒。。就算訓著好快就痕醒,有咩辦法可以止痕呀


大宅

積分: 3331


2#
發表於 15-12-10 09:27 |只看該作者

回覆:help..個肚痕到訓唔到

有無搽野呀?




男爵府

積分: 9374


3#
發表於 15-12-10 09:40 |只看該作者

回覆:help..個肚痕到訓唔到

我之前爆紋都係咁痕,搽潤膚乳或橄欖油緩解d,但紋照爆




大宅

積分: 3959


4#
發表於 15-12-10 09:47 |只看該作者

引用:而家32週,晚晚沖完涼肚底就開始痕,出粒粒

原帖由 Gbee 於 15-12-10 發表
而家32週,晚晚沖完涼肚底就開始痕,出粒粒。。就算訓著好快就痕醒,有咩辦法可以止痕呀

...
Physiogel 紅色個款有d用





珍珠宮

積分: 35821


5#
發表於 15-12-10 11:45 |只看該作者

回覆:help..個肚痕到訓唔到

換翻滋潤嘅母乳露,訓前記得搽cream!訓醒都要


大宅

積分: 1049


6#
發表於 15-12-10 11:50 |只看該作者
我用AD cream覺得work


複式洋房

積分: 351


7#
發表於 15-12-10 11:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Gbee 於 15-12-10 發表而家32

原帖由 babymuffin 於 15-12-10 發表
Physiogel 紅色個款有d用
係咪即係呢支呀。。孕婦可以用?
1449719411540.jpg


複式洋房

積分: 351


8#
發表於 15-12-10 11:51 |只看該作者

回覆:tamko 的帖子

可以pm..我嗎個樣


侯爵府

積分: 20763

Xmas吸收勳章


9#
發表於 15-12-10 12:27 |只看該作者
我之前都有痕, 試下用d溫和沐浴露, 我自己就用 cetaphill gentel cleanser冇泡的. 沖完涼後用乳木果油厚搽, on top再搽cetaphill moisturizing lotion, so far 依家27weeks 對我嚟講仲work


別墅

積分: 845


10#
發表於 15-12-10 16:17 |只看該作者

回覆:help..個肚痕到訓唔到

搽多d cream




大宅

積分: 3959


11#
發表於 15-12-10 18:18 |只看該作者

回覆:Gbee 的帖子

Yes :)




伯爵府

積分: 19137


12#
發表於 15-12-10 18:35 |只看該作者

回覆:Gbee 的帖子

我爆紋都無痕,但係就好多紋




大宅

積分: 1535


13#
發表於 15-12-11 11:07 |只看該作者
tamko 發表於 15-12-10 11:50
我用AD cream覺得work
x2 呀bob賣廣告個隻


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


14#
發表於 15-12-11 16:06 |只看該作者
依家天氣凍,沖完涼可以擦cream滋潤下。


大宅

積分: 1049


15#
發表於 15-12-11 16:49 |只看該作者
本帖最後由 tamko 於 15-12-11 16:56 編輯

Del


大宅

積分: 1049


16#
發表於 15-12-11 16:50 |只看該作者
本帖最後由 tamko 於 15-12-11 16:53 編輯

Sorry, don't know how to upload pic. Please search from internet....


複式洋房

積分: 152


17#
發表於 15-12-11 17:14 |只看該作者
我都有試過咁, 醫師叫我食返d涼野就冇痕啦
你可以去睇下中醫, 呢d可能就係胎毒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo