立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
水晶宮
積分: 69641
js1204 發表於 16-5-5 14:30 3/4匹至2匹,耐用及夠凍。謝謝。
pbpk03845784 發表於 16-5-5 14:48 3/4匹至2匹...個range咁闊??!!
大宅
積分: 4980
積分: 17464
用戶要求終止服務
積分: 7682
禁止訪問
積分: 1933
珍珠宮
積分: 39076
積分: 3802
原帖由 ganggang 於 16-05-06 發表 格力好唔好啊,又平
積分: 19049
積分: 4758
steppenwolf 發表於 16-5-5 18:30 廳用兩匹唔駛用窗口式,分體式有啲都裝到,我用日立部分體,個機身夠細,公屋個窗口冷氣位都夠放 房個部窗 ...
積分: 4497
原帖由 mrs_tin1 於 16-05-05 發表 我最近都要換部一匹,師傅話最好係樂x同日x,其他唔好諗。
eli_leung 發表於 16-5-20 11:28 樂X=信/聲?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy