1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 16-9-14 13:27 |只看該作者
唔用得唔得架其實....


珍珠宮

積分: 34734


2#
發表於 16-9-14 13:38 |只看該作者

回覆樓主:

如果流到衫會濕就梗係用啦,換口水肩好過換衫,我果個長期流口水,口水肩都20-30個,好誇張


大宅

積分: 1319


3#
發表於 16-9-14 13:50 |只看該作者
sherry973 發表於 16-9-14 13:27
唔用得唔得架其實....

我囝就係唔用果個, 因為一用佢即拉甩, 不過佢只有忘我玩時先流口水。佢now快16m


公爵府

積分: 26598

2025勳章蛇年勳章 叻叻勳章


4#
發表於 16-9-14 13:59 |只看該作者
食飯果時呢???


水晶宮

積分: 55381


5#
發表於 16-9-14 14:29 |只看該作者
sherry973 發表於 16-9-14 13:27
唔用得唔得架其實....
只係食飯飲奶時用。食飯用兜嗰種。我B唔流口水,所以平日冇用。


水晶宮

積分: 59284


6#
發表於 16-9-14 16:57 |只看該作者
可以嘅,但係成日都要換衫,比較麻煩


珍珠宮

積分: 45321


7#
發表於 16-9-14 22:56 |只看該作者
我覺得用左會比較方便
換口水肩好過成日都換衫仔


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 16-9-14 23:26 |只看該作者
唔用都可以既,不過用咗就比較方便喇,唔使經常整濕件衫


伯爵府

積分: 17369


9#
發表於 16-9-15 00:54 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rachel_tim 於 16-9-15 01:22 編輯

我囝一歲左右唔肯用, 最多換衫啫, 唔係大問題
其實比佢知濕/污仲好, 佢自己會小心啲
我仔一濕左衫就自己走去拎個件比我


珍珠宮

積分: 40517


10#
發表於 16-9-15 10:20 |只看該作者
我仔細時冇乜用過,因為佢冇乜流口水


珍珠宮

積分: 39566


11#
發表於 16-9-16 22:11 |只看該作者
唔用會滴到件衫濕曬,而且仲會變黃。


別墅

積分: 983


12#
發表於 16-9-17 09:42 |只看該作者
sherry973 發表於 16-9-14 13:27
唔用得唔得架其實....

最好由细用口水肩,零到距习惯,因为你就算不流口水,大d吃粥仔或饭都要用到口水肩,我仔几个月大好少流到d3湿晒,我少比距带口水肩,e加吃饭吾肯带,吃饭周围都系,又要做多左家务


禁止訪問

積分: 6439


13#
發表於 16-9-17 11:01 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 407


14#
發表於 16-9-20 20:20 |只看該作者
都係食飯先用,食完就除。


珍珠宮

積分: 35821


15#
發表於 16-9-20 20:57 |只看該作者
餵野時用下,平時可以唔用,流口水嘅話可以多點託下佢下巴,或者勤d抹口水

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo