1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1530


1#
發表於 16-9-20 23:49 |只看該作者
小朋友兩歲半,刷牙會比佢自己刷全程嗎?我試過放手比佢自己刷,但佢第一下就會含住支牙刷啜哂啲牙膏,咁我就唯有直接幫佢刷,但其實係咪應該要繼續比佢自己刷?
另外有無牙刷介紹?我幫小朋友刷嗰陣,叫佢吐返啲口水出黎,我見到有少少粉紅,我諗緊係我太大力定係牙刷太硬。我用緊面包超人嗰支,其實360度嗰隻兩歲半仲用得嗎?
請賜教謝謝!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo