母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1077


1#
發表於 17-6-27 17:20 |只看該作者
想請教下點解用泵就泵晤出,但用手就有幾條奶柱出,原因係邊度?
另外食卵磷脂會否幫助出奶快d?
感謝回答


大宅

積分: 2800


2#
發表於 17-6-27 22:03 |只看該作者

回覆樓主

泵有問題?


大宅

積分: 2603


3#
發表於 17-6-28 16:57 |只看該作者
jellyblue 發表於 17-6-27 17:20
想請教下點解用泵就泵晤出,但用手就有幾條奶柱出,原因係邊度?
另外食卵磷脂會否幫助出奶快d?
感謝回答

有可能關個泵事。我之前都係咁,泵極都好少奶,但個胸仲好漲好硬,最後塞埋乳線,搞到要食卵磷脂。之後換左第2款泵機就15分鐘已經泵完,仲泵得幾清。


大宅

積分: 1077


4#
發表於 17-6-29 08:52 |只看該作者
Sincere0855 發表於 17-6-28 16:57
有可能關個泵事。我之前都係咁,泵極都好少奶,但個胸仲好漲好硬,最後塞埋乳線,搞到要食卵磷脂。之後換 ...

謝謝你解答。但我又試過兩款泵都係咁
泵又晤係無,但好少,反而用手擠就擠好多,但隻手好攰


大宅

積分: 1534

開心吸收勳章


5#
發表於 17-7-2 05:26 |只看該作者
jellyblue 發表於 17-6-27 17:20
想請教下點解用泵就泵晤出,但用手就有幾條奶柱出,原因係邊度?
另外食卵磷脂會否幫助出奶快d?
感謝回答

我都係咁,用醫院泵同自己既泵都係咁⋯
後來我就好似拔苗助長咁一唔泵一路用手唧,就比就咁揸奶既速度左


複式洋房

積分: 426


6#
發表於 17-7-3 08:08 |只看該作者
jellyblue 發表於 17-6-27 17:20
想請教下點解用泵就泵晤出,但用手就有幾條奶柱出,原因係邊度?
另外食卵磷脂會否幫助出奶快d?
感謝回答
可以有好多原因,可能個喇叭唔啱你個胸既size,試下用唔同size。可能係你用個泵既力度唔啱。又可能係你個泵有parts未裝好。
卵磷脂原本係用黎通血管的,有d媽媽食只係為左防塞奶,所以你覺得會唔會幫助出奶快d?


複式洋房

積分: 443


7#
發表於 17-7-3 17:10 |只看該作者
回覆 jellyblue 的帖子

係在泵奶前,先熱輔一陣,再用手按摩一下乳房,
再推奶。試試


大宅

積分: 4323


8#
發表於 17-7-4 01:24 |只看該作者
NBmama 發表於 17-7-3 08:08
可以有好多原因,可能個喇叭唔啱你個胸既size,試下用唔同size。可能係你用個泵既力度唔啱。又可能係你個泵 ...

想問下喇叭size係咪視符乳頭大細,正確吸時乳頭旁邊唔好貼近喇叭,乳頭邊要留有空間,這樣才符合標準,對嗎?


複式洋房

積分: 426


9#
發表於 17-7-10 16:59 |只看該作者
回覆 pistos2001 的帖子

你可以問下有唔同喇巴size賣既地方,google或者fd search一下唔同既母乳協會/義工團體,問一下意見

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo