懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1485


1#
發表於 17-10-9 12:09 |只看該作者
自問也不是成日食甜食,有過驗血後,高了0.3,姑娘也話高了很輕微,我也明白要住一日院再查血糖值
但她叫我買機自己拮手指,我就不明白,不是介口就可以了嗎?高出咁少,也要日日拮?


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 17-10-9 19:18 |只看該作者
莎蘭 發表於 17-10-9 12:09
自問也不是成日食甜食,有過驗血後,高了0.3,姑娘也話高了很輕微,我也明白要住一日院再查血糖值
但她叫我 ...

我空腹高0.1,餐後正常,
姑娘都話要拮手指
停食外賣日日食住家飯後
空腹血糖都合返標準


大宅

積分: 1485


3#
發表於 17-10-9 22:16 |只看該作者
咁我多些食新鮮東西,唯有。
估計到自己成日烚菜加肉加「糙米飯」。
不過我朋友也是糖水後高0.3,她就不是去QE,醫院無建議她買血糖機。

我自己空腹正常,糖水後就0.3
不過我未到孕中期,是提早驗的,所以要提早介口(-。-;


大宅

積分: 1593


4#
發表於 17-10-9 22:35 |只看該作者
莎蘭 發表於 17-10-9 12:09
自問也不是成日食甜食,有過驗血後,高了0.3,姑娘也話高了很輕微,我也明白要住一日院再查血糖值
但她叫我 ...

我上胎好早已check到有妊娠糖尿,超唔多,有買機check,其實部機都係幾百元,唔係日日拮,係叫你每星期揀兩日,全日拮4次,空腹,跟住早午晚餐後兩小時拮,紀錄低俾醫生睇
我覺得幾好,我可以知道自己食咩會超標,例如pizza, carbonara之類就會8.幾,有啲就食多多都唔超,睇住個指數去食反而安心食多啲


大宅

積分: 3376


5#
發表於 17-10-9 22:41 |只看該作者
夜晚唔好食生果,食完飯可以落街行下,唔好食太多果糖成份高既生果,例如:提子、芒果、榴連呢D


大宅

積分: 4313


6#
發表於 17-10-9 22:53 |只看該作者

回覆樓主

姐妹們,血糖真是要自己控制好,我尋日生左細仔,而家肺呼吸麻麻,而且佢因我荷爾蒙影響,血糖吾穩。結果我出院時,佢仲要留院。見佢插埋喉,真是心痛


複式洋房

積分: 452


7#
發表於 17-10-9 22:58 |只看該作者

回覆樓主

七個月回醫院飲糖水,今日醫院打來,話我空腹唔合格,飲完糖水反而無事!佢話我空腹時5.7!唔合格喎!我都唔知果個準則!佢話是但一範唔合格都要見營養師和吉手指喎!


男爵府

積分: 6263


8#
發表於 17-10-10 00:37 |只看該作者
Jen_Rowen 發表於 17-10-9 22:53
姐妹們,血糖真是要自己控制好,我尋日生左細仔,而家肺呼吸麻麻,而且佢因我荷爾蒙影響,血糖吾穩。結果我 ...

請問你當初血糖是怎樣的?


大宅

積分: 1485


9#
發表於 17-10-10 00:38 |只看該作者
桃多多 發表於 17-10-9 22:41
夜晚唔好食生果,食完飯可以落街行下,唔好食太多果糖成份高既生果,例如:提子、芒果、榴連呢D
...
噢,,,咁我將橙或蘋果放到下午茶咁食
好吧,再行多少少路

芒果那些較甜的食物,我也沒有吃。

老公叫我勿再成日食茄醬,沙律醬
家人也勸我不要再食麥記

忍埋這段日子

或許家族有糖尿病史,我的確會易中d

部機幾百元。倒不是問題,我以為要日日拮,怕影響心情,才如此大反應,或許我聽下姑娘到時點說。

老公話要介話梅,但我只是一日一兩粒,真的很難介掉,經常反胃,很難忍。


大宅

積分: 1485


10#
發表於 17-10-10 00:40 |只看該作者
c9b 發表於 17-10-10 00:37
請問你當初血糖是怎樣的?
當初血糖無事。
可能我也經常吃外賣飯,頭幾個月只對肉醬意,漢堡包,有興趣食,所以食到自己咁卦


大宅

積分: 1485


11#
發表於 17-10-10 00:42 |只看該作者
emilyshingbo 發表於 17-10-9 22:58
七個月回醫院飲糖水,今日醫院打來,話我空腹唔合格,飲完糖水反而無事!佢話我空腹時5.7!唔合格喎!我都 ...
我都知要見營養師。。因我親友,同朋友,也中。
不過空腹超左,飲糖水不超。
其實我也不太明,等我後天見私家醫生也問一問


大宅

積分: 4313


12#
發表於 17-10-10 07:51 |只看該作者
c9b 發表於 17-10-10 00:37
請問你當初血糖是怎樣的?

空肚責界0.3或0.4度。飲後2小時合格。一星期篤2日,各篤3次,數據是6.幾至7點5以下。有1,2次是高過7.5同8囉


大宅

積分: 4313


13#
發表於 17-10-10 07:58 |只看該作者

回覆樓主

不過如果你帶飯,應該吾超。我都改左自己煮,介糖,果汁飲品等


大宅

積分: 1485


14#
發表於 17-10-10 09:50 |只看該作者
本帖最後由 莎蘭 於 17-10-10 09:52 編輯
Jen_Rowen 發表於 17-10-10 07:58
不過如果你帶飯,應該吾超。我都改左自己煮,介糖,果汁飲品等

大家努力!我辭左工,不用帶飯,但有時累,就不想煮,而家會整嚟食的了。
鮮肉,菜,燕麥飯少飯,介甜飲。。。唯有這樣


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


15#
發表於 17-10-10 09:51 |只看該作者
我覺得都係要keep住驗比較好


大宅

積分: 4313


16#
發表於 17-10-10 10:32 |只看該作者
莎蘭 發表於 17-10-10 09:50
大家努力!我辭左工,不用帶飯,但有時累,就不想煮,而家會整嚟食的了。
鮮肉,菜,燕麥飯少飯,介甜飲。 ...

自己整多數冇出面咁油同甜。比較易控制的。為左阿b,忍下啦


禁止訪問

積分: 245


17#
發表於 17-10-17 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 416


18#
發表於 17-10-17 23:44 |只看該作者

回覆樓主

<QE做法>
妊娠糖尿病測試: 空腹血糖: 5.1以下 飲糖水兩小時後: 8.5以下
其中一個指數超標 便界定為妊娠糖尿病.
姑娘通知返QE聽營養師講座, 並在醫院留大約12小時拮5次手指. 如無大太問題, 只需在家自行監察: 餐前: 4-5.5; 餐後: 4-7.5. 通常每星期一天(當天空肚, 早午晚餐後共4次拮手指).


myimage.jpg


大宅

積分: 1443

MommyPanel勳章 BB防敏心得分享勳章 食得好勳章


19#
發表於 17-10-18 00:14 |只看該作者

回覆樓主

你留院果日營養師會講解糖尿既飲食注意
你會留意到唔係食甜野多就會引致糖尿或者令血糖升得高,有時餓太耐都會令空腹血糖升左,所以唔係要完全乜都戒,係要少食多餐,Qe有比本書仔教你大概點揀食物(例如1碗白飯可以用1.5碗通粉代替,兩者澱粉質含量一樣,甘你食通粉就會飽d)
我呢胎早期驗已經中左,但間中都有去食buffet,m記,零食,雪糕,打邊爐。只要唔好太過分其實都無問題,我整個孕期除左飲糖水果次唔合格,每次復診抽血都合格,自己吉手指d數都好靚,反而因為有妊糖學識均衡營養,整個孕期肥b不肥媽,我只重左5kg,而bb出世都有3.2kg
所以不要太擔心,加油!


大宅

積分: 1485


20#
發表於 17-10-18 13:08 |只看該作者
bulo_iris 發表於 17-10-18 00:14
你留院果日營養師會講解糖尿既飲食注意
你會留意到唔係食甜野多就會引致糖尿或者令血糖升得高,有時餓太耐 ...
去QE查完一日, 都買咗血糖機了, 打算一星期查一兩日, 諗諗下都覺得拮下, 監察住, 是怕中後期突然有變化, 希望自己不會不清不楚,
而家除咗午餐有時會出去食下湯麵之外, 早餐, 晚餐都在家自己整, 不外出的話, 就飯後在家中行嚟去,
我估我都食下街外野, 份量少點囉, 平衡番個心理, 哈

姑娘話叉燒, 吉野家 的飯餐, 是很高糖份, 真不太啱我們吃,

我發覺不吃茶點, 個肚很咕咕, 當日查時, 空腹拮手指指數太低, 我自己怕血糖太飄忽, 所以而家一天拆開食4-5餐,
雖然很不慣, 唯有努力!

未到中期, 自己都瘦咗十零磅, 也怕BB吸收不好, 不過醫生話BB 各樣OK, 咁我就唯有跟營養師餐單食足D,等BB有好點的營養, 唯有努力加心情輕鬆點啦 ^^

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo