本帖最後由 PTMCYS 於 19-1-2 17:37 編輯
欣媽媽 發表於 19-1-2 16:53 
拍拖時當然係小绵羊啦⋯⋯
哎過交後,佢話雙方都要收下火 ,這幾日,佢又似乎同我說話時客氣左
...
仲成日話“大聲唔代表沒禮貌” ----> 我好憎人講依句, 妳估仲係"監獄風雲"時代的周潤發咩, 係咪同佢老闆都係咁大聲先...
妳要耐不耐搵機會灌輸對方要斯文對自己. 我以前都好大脾氣, 唔洗理人, 唔比面人, 一揮而就走左去個D人(細過對朋友/家人/同事會做), 太太都有唔開心, 會哭, 她耐不耐搵機會, 很溫柔/乖巧地同我講, 要對佢好斯文和溫柔地講野, 我又buy 喎, 結婚都係想對方一齊開心, 保護對方, 對家人斯文亦是正面的事情來, 所以我之後都會留意自己/反醒和改善.
依家我們都會吵架, 特別是教小朋友的方法, 但唔會為爭嬴而對另一半太過火, 因為心不服都是沒完沒了的, 吵到頂唔順我會先樣步, " 唉! 費是同妳嘈的一句算", 當然唔代表她啱, 但再吵沒完沒了傷和氣是沒有意思的, 點到即止轉個頭大家又無事. 開心又一日唔開心又一日, 點解大家要浪費時間在不開心上.
當然冷靜下來,會再諗下次點樣可以用另一個表達的方法和機會, 更易令對方接受自己的觀點, 這樣自己才會更進步, 成熟和有智慧.