我dad、嫲嫲、爺爺都有糖尿,媽咪個邊就得姨媽有,我13/1係粉嶺健康院飲完糖水test,14/1朝早已經打黎叫我即刻返去(我話後日,佢都叫我即日下午),話要返黎聽醫生報告,話醫生會安排下午第一個見我,語氣都好急。咁我就請左下午假2:00返到去,醫生話我唔合格,糖水前5.7(正常5.1-6.9),糖水2個鐘後12.6(正常8.5-11),叫我即刻拎封信去威爾斯排,話可以會即刻安排入院觀察,如果都控制唔到就可能要住院打針,因為好高,話呢個數直頭糖尿。我以為即時入院啦,心情好亂,自己又驚打針抽血,又驚影響到bb,都喊左出黎,跟住打比老公叫佢早小小收工,幫我執野過黎啦。
我真係好驚抽血&篤手指