懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 551


1#
發表於 20-1-16 16:39 |只看該作者
本帖最後由 喜洋洋888 於 20-1-16 16:40 編輯

做完妊娠糖尿測試~打黎話吾 pass 話要返去要約見營養師,之後會點的?


大宅

積分: 2536


2#
發表於 20-1-16 17:49 |只看該作者
喜洋洋888 發表於 20-1-16 16:39
做完妊娠糖尿測試~打黎話吾 pass 話要返去要約見營養師,之後會點的?

之後會叫你買部喺部機自己篤手指控制飲食


男爵府

積分: 9640

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


3#
發表於 20-1-16 19:11 |只看該作者
喜洋洋888 發表於 20-1-16 16:39
做完妊娠糖尿測試~打黎話吾 pass 話要返去要約見營養師,之後會點的?

你幾週,邊度做? 幾耐收到通知


別墅

積分: 551


4#
發表於 20-1-16 21:46 |只看該作者
回覆 CTPIG 的帖子

医生要我15週就要做,政府即日通知結果


大宅

積分: 2957


5#
發表於 20-1-16 22:12 |只看該作者
喜洋洋888 發表於 20-1-16 21:46
回覆 CTPIG 的帖子

医生要我15週就要做,政府即日通知結果

咁早做?


複式洋房

積分: 109


6#
發表於 20-1-17 02:48 |只看該作者
喜洋洋888 發表於 20-1-16 16:39
做完妊娠糖尿測試~打黎話吾 pass 話要返去要約見營養師,之後會點的?

我都剛收到吳pass,需要上妊娠糖尿班同教食咩,之後再番去篤手指


水晶宮

積分: 61140


7#
發表於 20-1-17 06:53 |只看該作者

回覆樓主:

先食營養餐,有好多住兩日院,睇住你食


大宅

積分: 3931


8#
發表於 20-1-17 12:33 |只看該作者
本帖最後由 LOKA1229 於 20-1-17 13:58 編輯

我都係呀我dad、嫲嫲、爺爺都有糖尿,媽咪個邊就得姨媽有,我13/1係粉嶺健康院飲完糖水test,14/1朝早已經打黎叫我即刻返去(我話後日,佢都叫我即日下午),話要返黎聽醫生報告,話醫生會安排下午第一個見我,語氣都好急。咁我就請左下午假2:00返到去,醫生話我唔合格,糖水前5.7(正常5.1-6.9),糖水2個鐘後12.6(正常8.5-11),叫我即刻拎封信去威爾斯排,話可以會即刻安排入院觀察,如果都控制唔到就可能要住院打針,因為好高,話呢個數直頭糖尿。我以為即時入院啦,心情好亂,自己又驚打針抽血,又驚影響到bb,都喊左出黎,跟住打比老公叫佢早小小收工,幫我執野過黎啦。
我食埋野4:00去到威爾斯比封信同file佢,拎左個籌叫我等等,話轉頭比個期我(話要等45分鐘),但我心諗又話入院?又比個期我?咁都無多問就繼續等啦,10分鐘左右,姑娘叫我問我知唔知好高,我話知~健康院講左,姑娘話:可能要即刻入院喎你,你等等啦,我比醫生睇睇先。等多20分鐘,又叫我了,話拿你下星期1返黎啦20/1返黎聽講座先啦,我問:咁係咪今日唔洗入院,姑娘話:係呀,今日唔洗,你星期一聽完講座先返黎覆診啦。

咁我就叫我老公唔洗執野啦,但係當日真係好亂,嚇死。

後來我問我表妹,佢之前就係唔合格,跟住去醫院排期聽講座,主要教篤手指同埋見營養師教你點食糖尿餐,佢就留左佢半日,係醫院食糖尿餐再篤5-6次手指觀察你個數,ok就放你出去返屋企跟住做,唔OK就要住院打胰島素。

所以我聽講座之前,已經跟佢個糖尿餐,希望如果當日再CHECK無咁高,放我返屋企,唔想打胰島素呀我真係好驚抽血&篤手指

#26weeks


別墅

積分: 551


9#
發表於 20-1-17 13:04 |只看該作者
回覆 LOKA1229 的帖子

我都好驚要住院同打針希望只係叫我返屋企跟住做啦



大宅

積分: 3931


10#
發表於 20-1-17 13:59 |只看該作者
回覆 喜洋洋888 的帖子

係呀一齊加油!!


別墅

積分: 783


11#
發表於 20-1-17 14:19 |只看該作者
如果太嚴重會俾人捉入醫院


男爵府

積分: 9640

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


12#
發表於 20-1-17 17:57 |只看該作者

回覆樓主:

我個胎大,35週會飲,希望就算中都唔好搞咁多野,因為無咁多假


別墅

積分: 796


13#
發表於 20-1-17 22:45 |只看該作者
唔pass就自己好好控制飲食,少食糖,澱粉,精緻食物,水果。如果唔知果樣野對你升糖高唔高,餐後吉一吉手指,8以內就最好⋯
我第一胎中左糖尿,產後都要飲多次糖水⋯
依家第二胎,4個月醫生叫檢查定,不過我就算未驗,都當自己有糖尿咁控制住,依家27周飲左第二次糖水,pass左⋯
證事在人為!樓主要努力呀!


大宅

積分: 2579


14#
發表於 20-1-18 03:53 |只看該作者
我都唔pass呀...
上完堂我先發現原來我一路都好擔心食咁多餐會令到媽媽好肥影響個BB,原來我一路都係錯。
呢家我開始一日食6餐,正餐之間加食少少snack, 呢家篤手指就無再超標。

所以你都唔洗擔心,大家一齊努力。



複式洋房

積分: 178


15#
發表於 20-1-18 08:39 |只看該作者
唔pass的話, 見營養師之後又抽血
之後每個星期搵一日的一天三餐自己拮手指做record 會比醫生睇直到出世


大宅

積分: 1911

MommyPanel勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 20-1-19 10:24 |只看該作者
喜洋洋888 發表於 20-1-16 16:39
做完妊娠糖尿測試~打黎話吾 pass 話要返去要約見營養師,之後會點的?
之後參考醫院餐單戒口和自己在家篤手指。
慢慢就會摸索到有乜食得唔食得。
澱粉和醣類真係要控制份量/戒口
蛋白,菜食多點都唔怕(不過都要食左兩小時後篤手指睇下過唔過)
我都是早期驗到有妊糖,控制得好唔駛打針,只係定期覆診抽血,加油呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo