1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 18


1#
發表於 22-9-4 23:05 |只看該作者
我女中完新冠,扭左好多。朝早晏晝都算,依家夜晚要我企喺度抱住先肯訓,等佢熟睡左先可放低,但一醒醒地又loop過。試過諗住由佢喊到攰,點知喊左成半個鐘喊到聲都沙埋,睇佢喊到咁唯有企喺度抱住訓。應該點做好? 已經幾晚冇得訓


男爵府

積分: 6704


2#
發表於 22-9-5 16:45 |只看該作者
dazzstudio 發表於 22-9-4 23:05
我女中完新冠,扭左好多。朝早晏晝都算,依家夜晚要我企喺度抱住先肯訓,等佢熟睡左先可放低,但一醒醒地又 ...

可能無安全感,都無計,要慢慢放手

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo