1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 57


1#
發表於 23-7-8 18:02 |只看該作者
BB而家一歲, 6個月開始返育嬰園,通常返9-4,隔個星期六日間中會帶BB去Messy play/游水/體育館

請教下媽媽,BB返緊育嬰園有冇再返pg,內容同平時返學分別大唔大?


男爵府

積分: 9071


2#
發表於 23-7-9 20:20 |只看該作者
如果你會帶佢周圍去玩,我覺得個體驗係好過俾舊錢坐係課室上堂


大宅

積分: 2458


3#
發表於 23-7-10 09:40 |只看該作者
本帖最後由 Vaca 於 23-7-10 09:57 編輯
NatalieKoo_FB 發表於 23-7-8 18:02
BB而家一歲, 6個月開始返育嬰園,通常返9-4,隔個星期六日間中會帶BB去Messy play/游水/體育館

請教下媽 ...

‘’


民房

積分: 13


4#
發表於 23-8-10 14:20 |只看該作者
本帖最後由 Blue媽媽 於 23-8-10 15:23 編輯

Playgroup可以玩親子活動,有間NGO叫楊震循道衛理,有Playdate可以玩,有啲免費堂去體驗下,叫恩童計劃,有興趣可以whatsapp 65086477問下,地址係油麻地。


洋房

積分: 57


5#
發表於 23-8-11 01:09 |只看該作者
Blue媽媽 發表於 23-8-10 14:20
Playgroup可以玩親子活動,有間NGO叫楊震循道衛理,有Playdate可以玩,有啲免費堂去體驗下,叫恩童計劃,有 ...

thanks 等我了解下先 我知小童群益會有個同名既計劃

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo