立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12706
珍珠宮
積分: 35265
dandan2006 發表於 26-5-23 13:20 升中5,仲意音樂,想入演藝音樂系,難入嗎?校長推薦信有幫助嗎?
lilysun123 發表於 26-5-23 14:42 鐘意音樂不如入中大啦,好好考dse
dandan2006 發表於 26-5-23 16:47 都會報埋中大
水晶宮
積分: 61155
lilysun123 發表於 26-5-23 19:31 我有個朋友當年演藝收左讀跳舞,佢勁開心,因為有着落所以dse無好好考,二年後佢話太辛苦quit左演藝,吾上吾落 ...
侯爵府
積分: 24992
男爵府
積分: 9441
積分: 22560
積分: 9055
kmyi0_0 發表於 26-5-23 23:30 辛苦係因為咩?要練習又要讀書?同埋未考dse 已經入讀即未讀完中學演藝已經收咗? ...
公爵府
積分: 27137
fcbttkw 發表於 26-5-24 00:03 熱門樂器~難入! 依家學緊邊樣樂器?乜嘢程度?跟乜嘢老師?
dandan2006 發表於 26-5-24 07:37 鋼琴( 考咗演奏級)跟琴室老師學緊
fcbttkw 發表於 26-5-24 10:48 鋼琴競爭好大,但不妨一試,反正成本不高,也不影響DSE選科。 演藝收生以演奏技巧為主,演奏水平需要達一 ...
積分: 11614
nicelady2828 發表於 26-5-24 11:05 什麼樂器,真係好想入的話,搭路去跟老師學下,問吓老師有冇機會
dandan2006 發表於 26-5-24 15:00 鋼琴 你意思係跟演藝學院啲老師學?
積分: 34104
nicelady2828 發表於 26-5-24 15:23 係啊
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy