想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4752


1#
發表於 09-8-26 00:02 |只看該作者
我剛8週...上星期四食左板長三文魚等壽司加幾杯綠荼就見紅喇...仲入左急証,請問有無剛懷孕的媽媽試過呢?
現在還要等星期五到屯門醫院覆診...希望不要影響到bb就好!

[ 本帖最後由 mcc329 於 09-8-26 00:19 編輯 ]


男爵府

積分: 5454

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-8-26 00:07 |只看該作者
仲咩o甘唔小心ar~要介生冷野..好多菌~綠茶好涼ga~o甘急証有冇同你照bb...?不過唔好擔心la~一定冇事.~~


大宅

積分: 4752


3#
發表於 09-8-26 00:18 |只看該作者

回覆 1# pigpig3112 的文章

但政府醫生叫我再覆診,另我自己有睇私家,私家就話bb心跳慢,上星期我bb只有7週但心跳只有每分鐘83請問有無媽咪都有同樣情況呢?


大宅

積分: 3695


4#
發表於 09-8-26 06:49 |只看該作者
我上一胎試過食凍布"林"無幾耐就見紅果陣8-9week到,又係入屯門醫院照陰道超聲波見到阿女郁下郁下醫生同我講係作小產留得返的機會係50%佢無安排我覆診又無俾安胎藥我,之後我訓床休息一星期到.期後我唔敢再食凍野啦! 直到個女出世都無再見紅,所以放心好好休息下.


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-8-26 07:28 |只看該作者
mcc329,

你咁唔小心呀. 咁你要好好休息. 唔好周圍行. 唔好再食凍野同埋飲綠荼啦.


祝安康~


複式洋房

積分: 158


6#
發表於 09-8-26 08:22 |只看該作者
Take care, hope you can get well soon!!


子爵府

積分: 10890

畀面勳章


7#
發表於 09-8-26 10:27 |只看該作者
多啲bed rest~保重身體~
[


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


8#
發表於 09-8-26 10:36 |只看該作者
原帖由 mcc329 於 09-8-26 00:02 發表
我剛8週...上星期四食左板長三文魚等壽司加幾杯綠荼就見紅喇...仲入左急証,請問有無剛懷孕的媽媽試過呢?
現在還要等星期五到屯門醫院覆診...希望不要影響到bb就好! ...

其實,會唔會唔係綠茶同壽司既問題呢?我唔覺得食左壽司同飲左綠茶,會令你見紅....一定有其他原因。
因為我初初有左時,都有食.....你話之前照BB,BB心跳慢,甘醫生點講呢?
果時,我懷孕7w,BB心跳係每分鐘169下。
祝你一地順利!
多多休息!
My Two Princess


子爵府

積分: 13005


9#
發表於 09-8-26 10:39 |只看該作者
小心0的, 而家咁早期真係唔可以食咁多生冷野.....
雖然未必真係關事, 不過唔好搏.....
而家要好小心, 多休息, 希望你冇事.....
祝福....
老虎囡2010年2月10日於嘉諾撒出世喇, 早過預產11日~ 重6.71磅


男爵府

積分: 7419

好媽媽勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 09-8-26 10:40 |只看該作者
take care, 希望你同呀b都順順利利, 加油!


別墅

積分: 552


11#
發表於 09-8-26 10:43 |只看該作者
wow...小心d呀...多d休息...無事0既!

我識得有人有左唔知又係食左帶子刺身, 到見紅先知有左, bed rest左成個幾月呀! 不過最終bb都係順利出世, 只係輕磅d姐mouth:

所以未熟野真係唔好食呀! 同埋個人總覺得板長比其他壽司店無咁衛生的


大宅

積分: 3726


12#
發表於 09-8-26 14:02 |只看該作者
點都好啦,而家最緊要休息多 d ,咩都唔好諗喇~


大宅

積分: 4355


13#
發表於 09-8-26 14:27 |只看該作者
我有左時都成日食三文魚 & 生冷野+寒涼野,都無事喎,不過每個人體質唔同。會唔會有其他野引起?check下好d。


大宅

積分: 2837


14#
發表於 09-8-26 14:57 |只看該作者
係呀,每個人體質唔同,所以千祈唔好亂食o野。

你有冇睇開中醫架,不如睇下中醫,有冇安胎藥開俾你。呢個時間你唔好再食生冷o野同做粗重o野喇,多d休息,試下食烚蛋同飲杯坐熱o左o既鮮奶喇,miffy話呢d會長胎架。

祝安好!


男爵府

積分: 8621


15#
發表於 09-8-26 15:33 |只看該作者
你小心D呀樓主!!
非必要都唔好食呢D野, 以BB健康至上呀!
我宜家等BINGO, 不過都日日一杯綠茶, 係咪應該戒左去呢............?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 09-8-26 15:44 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-8-26 15:33 發表
你小心D呀樓主!!
非必要都唔好食呢D野, 以BB健康至上呀!
我宜家等BINGO, 不過都日日一杯綠茶, 係咪應該戒左去呢............?




戒左可以安心一點.


男爵府

積分: 8621


17#
發表於 09-8-26 16:05 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-8-26 15:44 發表




戒左可以安心一點.


MIFFY, 我慣左喇~~~好難戒~戒左就唔精神番工嫁喇~


子爵府

積分: 11876


18#
發表於 09-8-26 16:13 |只看該作者
樓主妳要休息多D呀


伯爵府

積分: 15328


19#
發表於 09-8-26 18:20 |只看該作者
我都覺得未必關魚生事,因為醫生叫唔好食魚生係因為驚唔乾淨,怕有細菌;不過綠茶就真係涼既,但我覺得都好睇個人體質。

不過學miffy話齋,介左安心d囉!


大宅

積分: 4752


20#
發表於 09-8-27 19:21 |只看該作者

回覆 12# pigpig 的文章

醫生說原來bb平均每分鐘160是真的,所以我先想知道有無媽咪都有記低呢d有用既資料!唉...攪到我有d擔心添,究竟係咩令到bb心跳慢呢???

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo