立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 22170
大宅
積分: 4120
原帖由 catthien 於 10-2-20 11:11 發表 仔仔9個月大, 尋晚6點幾開始發燒38.9, 無其他唔舒服, 俾左退燒藥佢食好左d, 但4個鐘後都有燒咁我10點再俾佢食, 到零晨2點幾佢喊醒再check都係燒, 咁再俾左藥水佢食, 都而家都持續燒, 咁係唔係而家要即刻睇醫生呢??? ...
原帖由 catthien 於 10-2-21 12:04 發表 尋日仔仔都係發燒38.8, 帶左去睇醫生, 去到37.幾度, 醫生話佢小小感冒, 尋晚開始食左藥, 測住體溫, 都係燒, 今朝5點幾又喊醒, 再check39.1, 唉....即刻再俾藥同奶佢食, 訓左一陣都係個頭好熱, 9點幾又食多次藥, 但 ...
積分: 1376
積分: 2720
複式洋房
積分: 165
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy