自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


1#
發表於 11-2-28 21:29 |只看該作者
我想買一部nokia手機比亞仔出街用,
唔洗咁貴, 請介紹一下~~
價錢由$1000-$15xx左右,
另外, 淨買一部手機好?
還是跟埋上台+買手機好?? 例如: 3台, 人仔台....
請比意見, 謝謝!

[ 本帖最後由 bobo721 於 11-2-28 22:22 編輯 ]


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


2#
發表於 11-2-28 21:31 |只看該作者
要有埋藍牙功能.....


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


3#
發表於 11-2-28 22:49 |只看該作者
原帖由 bobo721 於 11-2-28 21:29 發表
我想買一部nokia手機比亞仔出街用,
唔洗咁貴, 請介紹一下~~
價錢由$1000-$15xx左右,
另外, 淨買一部手機好?
還是跟埋上台+買手機好?? 例如: 3台, 人仔台....
請比意見, 謝謝! ...


我仔用d好舊款, 無乜功能的手機(不過有彩芒),
小學生唔好買咁多功能, 因為佢哋會嘥好多時間去研究, 攪到其他野都無晒心機做,
唔見咗仲會好肉痛, 佢哋真係好容易唔見野
仲有買好少少的手機, 都會驚佢出街比人搶,而家d青少年專洽小學生.....
所以買d跌咗唔肉痛,最基本功能(打出打入), 最平的心佢哋就得la, 等中學先買好少少

電話台我就買電話咭比佢, 一來佢唔常用, 用咭抵d, 二來可以更容易地限住佢用, 唔會有脹單震撼的問題, 我買數x通的咭比佢, $68, $0.1/分鐘

[ 本帖最後由 健朗媽咪 於 11-2-28 22:50 編輯 ]


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


4#
發表於 11-2-28 23:14 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 11-2-28 22:49 發表


我仔用d好舊款, 無乜功能的手機(不過有彩芒),
小學生唔好買咁多功能, 因為佢哋會嘥好多時間去研究, 攪到其他野都無晒心機做,
唔見咗仲會好肉痛, 佢哋真係好容易唔見野
仲有買好少少的手機, 都會驚佢出街比人搶,而 ...

咁你會買什麼牌子舊款手機比佢,價錢大約多少??
我諗住去百x滙買 唔知平唔平?


禁止訪問

積分: 81803


5#
發表於 11-2-28 23:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-2-28 23:21 |只看該作者
最緊要買"沒有上網功能"的手機, 大人都有唔小心按到上網而要交費, 可況小孩?


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


7#
發表於 11-2-28 23:21 |只看該作者
我買Samsung E1085T 比工人用, 都係$200. 即係呢部...



呀仔就用Samsung E1100, 又係$200左右, 個款係咁...

上台呢, 都係上數碼電訊, $20/月都打唔哂.

我覺得買比佢地平平地就得架喇. 一但跌爛/唔見左都唔使咁赤呀! 而且$200左右已經有部全新原廠手機, 分分鐘平過買舊電呀!

[ 本帖最後由 Teresa 於 11-2-28 23:26 編輯 ]


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


8#
發表於 11-2-28 23:24 |只看該作者
原帖由 bobo721 於 11-2-28 23:14 發表

咁你會買什麼牌子舊款手機比佢,價錢大約多少??
我諗住去百x滙買 唔知平唔平?


我仔用samxxxx摺機, 仲要係二手, 我老公問佢同事攞返嚟, 買都好似好平, 都係二三佰到


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


9#
發表於 11-2-28 23:27 |只看該作者
原帖由 Teresa 於 11-2-28 23:21 發表
我買Samsung E1085T 比工人用, 都係$200. 即係呢部...



呀仔就用Samsung E1100, 又係$200左右, 個款係咁...http://www.price.com.hk/space/prod ...


唔記得講, 我喺百X匯/豐X買架.


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


10#
發表於 11-3-1 16:20 |只看該作者
原帖由 Teresa 於 11-2-28 23:21 發表
我買Samsung E1085T 比工人用, 都係$200. 即係呢部...



呀仔就用Samsung E1100, 又係$200左右, 個款係咁...http://www.price.com.hk/space/prod ...

你買時, 是否淨機咁買? 好平喎!!
Samsung E1100 同 E1085T....邊部好用d??
兩部手機有冇藍牙功能?? 你起邊機買咁平?? 謝謝

[ 本帖最後由 bobo721 於 11-3-1 16:21 編輯 ]


侯爵府

積分: 20620


11#
發表於 11-3-1 16:22 |只看該作者
我覺得功能越少越好,吾好等佢成日用嚟打機玩機。


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-3-1 16:56 |只看該作者
agree~~
愈平就愈好
原帖由 hellomag 於 11-3-1 16:22 發表
我覺得功能越少越好,吾好等佢成日用嚟打機玩機。


男爵府

積分: 9363


13#
發表於 11-3-1 17:02 |只看該作者
我上次豐記買開野,
有部$199 & $249 NOKIA!
貴D個部有收音機~

買返去俾老爺用,佢話唔識禁!
又用返舊機~

已經叫老公如果壞左用呢部!


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


14#
發表於 11-3-1 17:22 |只看該作者
原帖由 bobo721 於 11-3-1 16:20 發表

你買時, 是否淨機咁買? 好平喎!!
Samsung E1100 同 E1085T....邊部好用d??
兩部手機有冇藍牙功能?? 你起邊機買咁平?? 謝謝


淨機價, 冇上台. 我喺百X匯/豐X買.

冇藍芽架. 不過唔緊要啦. 都係打出打入用黎聯絡, 小學生用夠哂架喇.

2部差唔多, 都好好用. 好似真係差在有冇radio. 因為呢2部係唔同時間買, 可能model有D唔同. 我只係睇在個價錢夠平至買佢.


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


15#
發表於 11-3-1 19:20 |只看該作者
深水Po $28/咭 $100/4咭
每張有效期半年, 我買左咗張比囡囡用.


禁止訪問

積分: 81803


16#
發表於 11-3-1 19:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 11-3-1 19:25 |只看該作者
c6做百x匯, 佢成日都幫d要返大陸既朋友買nokia有隻$199, 唔見左都唔會肉赤


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


18#
發表於 11-3-6 00:53 |只看該作者
原帖由 rubyplk 於 11-3-1 19:25 發表
c6做百x匯, 佢成日都幫d要返大陸既朋友買nokia有隻$199, 唔見左都唔會肉赤

請問什麼款號? 介紹下


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-3-6 01:21 |只看該作者
買200-400果d得啦...小朋友論盡呀~唔駛咁貴啦~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo