想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 914


1#
發表於 11-9-7 12:16 |只看該作者
年頭宮外孕, 好返, 一路睇中醫食中藥做針灸, 五月開始食Materna做準備.

七月再試, 八月初驗到bingo. 五週第一次產檢, 度到0.4cm胎囊, 七週第二次產檢, 2.13cm胎囊但無心跳. 今日八週六日, 3.03cm胎囊仍無心跳, 連一點嘅跡象都無. 醫生話如果佢唔得會自己淘汰出嚟, 若果唔出, 就要刮宮. 依家等一個禮拜睇下有無自然流出嘅情況.

我好氣餒, 好失望, 點解一年兩次. 我唔知仲有無再試嘅勇氣, 好唔想孤獨終老.....

好唔明點解D時下o靚妹有咗就去落, 我呢D想要又無...... 世界真係唔公平!


子爵府

積分: 13784


2#
發表於 11-9-7 12:43 |只看該作者
see one more doctor before your make any decision

all the best!!


禁止訪問

積分: 2770


3#
發表於 11-9-7 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1358


4#
發表於 11-9-7 12:47 |只看該作者
樓主,不要灰心, 一定可以成功的, 現在只是上天給你的考驗
因為我是一年半3次小產 , 我都沒有灰心過 , 不過一定有唔開心的 , 我都生了囡囡了 , 她已經4 歲半了
所以不要放棄, 加油


別墅

積分: 914


5#
發表於 11-9-7 14:00 |只看該作者
多謝各位. 其實我琴日都有睇過瑪麗嘅私家症, 醫生都話八個幾禮拜都唔成胎好大機會小產. 只係我仲未有見紅或肚痛, 所以等多個禮拜都無壞. 下星期三覆診, 到時就有結論.

至於果位小產27次嘅英婦, 我好欣賞佢對生小孩嘅熱誠同EQ. 唔好話7次吖, 2次我都夠皮喇....


大宅

積分: 1266


6#
發表於 11-9-7 14:45 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

大家一齊努力呀! 我都係一年失敗二次, 上年11月要做人流, 今年7月22日bb 7 wks 無心跳, 我好明白你既感受, e 家常上bk 傾訴一下, 可以和同道中人一齊加油, 現在最緊要養好身子, 得閒上來傾計, 唔駛自己亂諗,
take care!


別墅

積分: 914


7#
發表於 11-9-7 15:06 |只看該作者
1105sad 發表於 11-9-7 14:45
回覆 v110617 的帖子

大家一齊努力呀! 我都係一年失敗二次, 上年11月要做人流, 今年7月22日bb 7 wks 無 ...

請問你係點樣做人流? 塞藥or刮宮?我都要有多少呢方面心理準備.


大宅

積分: 1266


8#
發表於 11-9-7 15:23 |只看該作者
因我在私家做產檢, 小b在12wks 時因染色體有異, 畏做人流, 我是找私家在仁安做的,即日可出院, 4時入院, 7時做手術, 11:30出院, 過程l順利, 做完人流後都一路有分秘物, 大約2星期乾淨, 再過一排m就回復正常


別墅

積分: 914


9#
發表於 11-9-7 16:41 |只看該作者
有時真係諗,不如唔中啦,中咗又唔成事仲要面對小產,好殘忍......


大宅

積分: 1266


10#
發表於 11-9-8 09:21 |只看該作者
e家唯有聽天命, 不過上二次的不快經歷, 令我諗通了許多, 因我巳是高齡, 都唔知再有無機會有bb?


複式洋房

積分: 361


11#
發表於 11-9-8 09:35 |只看該作者

回覆:v110617 的帖子

我好耐無上BK, 因為仲有陰影,我都好明白你感受…好想中,但點解中左先話比我聽係唔得?我都係一年經歷左兩次惡夢,但我而家努力緊第三次,等待真係好漫長好灰心,不過一定唔係得你一個行架~你有c6同我地丫麻~




大宅

積分: 1673


12#
發表於 11-9-8 09:36 |只看該作者
我都有類似經驗,傷心在所難免,是人生一次寶貴的一課


別墅

積分: 914


13#
發表於 11-9-8 16:26 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

或者我要面對番D現實D嘅問題,好似我依家未成胎,除咗刮宮,仲有咩方法解決佢呢?我睇過有D外國forum話可以放支幼管入去吸走佢,同埋有塞藥和食藥。呢幾種方法有咩好處壞處同限制?




大宅

積分: 3747


14#
發表於 11-9-8 22:58 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

我都係住係外國,刮宮係最common及最好的方法


複式洋房

積分: 432


15#
發表於 11-9-9 01:14 |只看該作者

引用:有時真係諗,不如唔中啦,中咗又唔成事仲要

原帖由 v110617 於 11-09-07 發表
有時真係諗,不如唔中啦,中咗又唔成事仲要面對小產,好殘忍......
我明白得而復失的感覺是很難受,但從來未得過的何嚐不是咁難受?眼睇住身邊有兩個朋友半年內小X兩次,但自己努力了一年都得過吉,touchwood講句連小X的機會都無呀,其實也不比你們好受!起碼你們有中的機會,好快會有下一次,但我連自己是否有懷孕能力都唔知,真的很無奈!




別墅

積分: 914


16#
發表於 11-9-9 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+v110617+於+11-09-07+發表有

原帖由 談育嬰姐姐 於 11-09-09 發表
我明白得而復失的感覺是很難受,但從來未得過的何嚐不是咁難受?眼睇住身邊有兩個朋友半年內小X兩次,但自 ...
唔好咁講啦,小產除咗心靈嘅痛,仲有肉體做手術嘅痛要承受,唔係想鬥可憐,我2次都係空心胎。其實你試咗一段時間,不如問吓家計會,攞個意見。




複式洋房

積分: 432


17#
發表於 11-9-10 01:17 |只看該作者

回覆:v110617 的帖子

唔好意思要樓主安慰番我轉頭添!什麼是空心胎呀?同唔同化學性懷孕呀?
其實我試了半年唔得就著手去看中西醫了,飲了半年中藥,照了超聲波話一切正常!個西醫自己都等了四、五年才有!唉,好灰!




別墅

積分: 914


18#
發表於 11-9-10 10:56 |只看該作者

引用:唔好意思要樓主安慰番我轉頭添!什麼是空心

原帖由 談育嬰姐姐 於 11-09-10 發表
唔好意思要樓主安慰番我轉頭添!什麼是空心胎呀?同唔同化學性懷孕呀?
其實我試了半年唔得就著手去看中西 ...
醫生未肯答我點解會有空心胎,只係上網搵咗D資料。原因個胎排chromosome時出現意外排唔到,而我係好早期已經排唔到,所以冇發展落去,形成空心胎。

呢幾日D胃口開始好番,我諗荷爾蒙開始唔會再點升或者慢落嚟。最終個胎襄會自己排出嚟,問題係一個禮拜唔定,一個月唔定,兩個月又唔定。我有晒心理準備下星期做刮宮手術。

我知家計會接受試咗一年都唔得嘅申請,不如問吓有咩計吖。




大宅

積分: 2264


19#
發表於 11-9-10 17:37 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

我七月時七週幾無心跳,私家話一係再等一週,一係驗血!因我第一次小產時已經驗過血,知道三日驗兩次就可以知道bb係咪唔得,所以揀左驗血!結果出黎係唔得的了,所以寫紙比我去公院。
係公院,年輕醫生比我揀括宮或塞藥,問佢有乜分別,係咪括宮傷d,佢話一樣!我揀左塞藥,因為唔洗麻醉,感覺上無咁危險。到第二個醫生黎睇我d藥用成點先放我走,再一次問,佢話括宮係傷身d嘅!最近到私家想照清除係咪真係清得乾淨,再問,佢話一樣,而且小產唔同真係生左,唔洗突登保,又可以即刻再有!
但剛依度有jm話等多一週,個胎有大到,只係仲係無心跳,我覺得好古怪!如果阿b已經唔得,點解仲會生長?
你地都起碼等2個cycle再試,但我私家醫生話唔洗!榘仲話頭依三個月係最易再有添!!即係點呀?




別墅

積分: 914


20#
發表於 11-9-10 19:25 |只看該作者

引用:我七月時七週幾無心跳,私家話一係再等一週

原帖由 joe33 於 11-09-10 發表
我七月時七週幾無心跳,私家話一係再等一週,一係驗血!因我第一次小產時已經驗過血,知道三日驗兩次就可以 ...
我上星期問過私家醫生,佢同你嘅醫生講嘅完全相反。話如果佢做嘅話,佢會建議刮宮,其實只係一個好細嘅手術,同埋佢嘅角度,塞藥好痛,好唔人度。瑪麗就未俾意見,而中醫都認為刮宮較好,因為能確保清得乾淨同復完快,即使塞藥,排唔乾淨最後都要刮宮。我未有決定點做,嚟緊嘅事全交俾瑪麗。

上次我宮外孕都調理咗4個月先試,中醫話復完後第三至六個月係最佳時候。其實呢D都好難講,中醫同西醫嘅見解都唔同。咁你身體好番D冇?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo