烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 12-10-23 11:36 |只看該作者
每次都令我地流晒口水,幾時先可以睇相之餘有埋食譜等我地偷下師!?


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 12-10-23 11:46 |只看該作者
auntie_big 發表於 12-10-23 11:36
每次都令我地流晒口水,幾時先可以睇相之餘有埋食譜等我地偷下師!?

...
係呀...我都好好奇....腸仔包點個日式法.....等緊睇食譜比較吓同中式有咩分別....學多d野嘛 ~~


大宅

積分: 1993


3#
發表於 12-10-23 11:55 |只看該作者
感謝~

我不会打中文、打英文又5親切。
用左日文打、所以好慢。
5好意思。

我都好想快。。。
有無人可以教我打中文


大宅

積分: 1993


4#
發表於 12-10-23 11:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-23 12:46
係呀...我都好好奇....腸仔包點個日式法.....等緊睇食譜比較吓同中式有咩分別....學多d野嘛 ~~
...
中式腸仔包点整?
我都想知
。。。


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 12-10-23 11:59 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-23 11:55
感謝~

我不会打中文、打英文又5親切。
唔識打咪用住手寫板先....其實打英文都得既 ~~


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-10-23 12:19 |只看該作者

回覆:2akachan 的帖子

Ink 門無問題,香港官方語言都係英語嘛!




女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


大宅

積分: 1993


7#
發表於 12-10-23 12:28 |只看該作者
auntie_big 發表於 12-10-23 13:19
Ink 門無問題,香港官方語言都係英語嘛!
Ink 門<<我想左1陣先明。。。
香港官方語言都係英語咩?!

現在先知。。。


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


8#
發表於 12-10-23 12:33 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

可以用九方打好易架咋,只要你識寫筆順就可以


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 12-10-23 12:37 |只看該作者

回覆:2akachan 的帖子

英語係其一


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-10-23 13:16 |只看該作者

引用:感謝~我不会打中文、打英文又5親切。用左

原帖由 2akachan 於 12-10-23 發表
感謝~

我不会打中文、打英文又5親切。
我覺得你之前手寫落紙再影相好好喎,你方面時我哋又可以Cap 圖

點評

joe_1206  agree  發表於 12-10-23 13:55


大宅

積分: 1993


11#
發表於 12-10-23 13:41 |只看該作者
sbux 發表於 12-10-23 14:16
我覺得你之前手寫落紙再影相好好喎,你方面時我哋又可以Cap 圖
手寫10分様衰
大家5介意、自己過5到自己個関。。。

點評

sbux  係囉,你咁受歡迎,唔出食譜快D你好快好多街數嫁喇  發表於 12-10-23 19:25
joe_1206  唔係喎!你手寫好靚好整齊啊!  發表於 12-10-23 13:56


大宅

積分: 1993


12#
發表於 12-10-23 13:45 |只看該作者
joe_1206 發表於 12-10-23 13:33
回覆 2akachan 的帖子

可以用九方打好易架咋,只要你識寫筆順就可以
係O米要Download?


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


13#
發表於 12-10-23 13:58 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

要架,上yahoo,google搵下

點評

2akachan  Thankyou....  發表於 12-10-23 14:12


大宅

積分: 1836


14#
發表於 12-10-23 23:42 |只看該作者

引用:感謝~我不会打中文、打英文又5親切。用左

原帖由 2akachan 於 12-10-23 發表
感謝~

我不会打中文、打英文又5親切。
你如果用smart phone, 試下可唔可以加中文手寫鍵盤,我有時懶唔想打字,或有字唔識打都會手寫。




大宅

積分: 1993


15#
發表於 12-10-24 09:12 |只看該作者
回覆 ybhk 的帖子

唔係smartphone呀,
市打cantonese



大宅

積分: 1836


16#
發表於 12-10-24 10:20 |只看該作者

引用:回覆+ybhk+的帖子 唔係smartphone呀,市打

原帖由 2akachan 於 12-10-24 發表
回覆 ybhk 的帖子

唔係smartphone呀,
其實英文食譜都無所謂,只係日式食材可能中文會好啲,咁樣可以去買時易找啲。

令一個方法可試用google translator,打英文或日文,翻譯成中文,再edit一下字眼,因有時翻譯未必完全準確,這樣就可以打少啲中文字 :).




大宅

積分: 1993


17#
發表於 12-10-24 10:31 |只看該作者
ybhk 發表於 12-10-24 11:20
其實英文食譜都無所謂,只係日式食材可能中文會好啲,咁樣可以去買時易找啲。

令一個方法可試用google tra ...
感謝!
咁又係,但自分識左好好多


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo