烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6181


1#
發表於 12-10-31 14:44 |只看該作者
用開煤氣公司火霸王煮食爐,想換,你地用緊咩爐好用呀




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 12-10-31 15:05 |只看該作者
daughterma 發表於 12-10-31 14:44
用開煤氣公司火霸王煮食爐,想換,你地用緊咩爐好用呀
我就會首選火力夠大的爐,貪佢炒餸時夠鑊氣,同埋一定要有可以調教火力啲細爐芯,方便慢火炆菜。


男爵府

積分: 6181


3#
發表於 12-10-31 15:38 |只看該作者

引用:Quote:daughterma+發表於+12-10-31+14:44+

原帖由 tp168 於 12-10-31 發表
我就會首選火力夠大的爐,貪佢炒餸時夠鑊氣,同埋一定要有可以調教火力啲細爐芯,方便慢火炆菜。 ...
咁你用邊隻呀




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-31 16:37 |只看該作者
我用tgc果啲爐~


琥珀宮

積分: 174217

親子達人勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-10-31 16:44 |只看該作者

回覆:兩頭煮食爐

TGC




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


6#
發表於 12-11-1 23:07 |只看該作者
daughterma 發表於 12-10-31 15:38
咁你用邊隻呀
以前用煤氣TGC,而家用石油氣買樂聲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo