自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 13-2-4 00:41 |只看該作者
羅力威明明第一名
但點解亢帥克會上位???


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 13-2-4 00:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12395

好媽媽勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 13-2-4 00:46 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

其實我覺得亢帥克唱歌係好聽過羅ga, 會唔會係羅外型好d, 同埋佢自己識作歌, 所以上到位


子爵府

積分: 11657

畀面勳章


4#
發表於 13-2-4 00:48 |只看該作者
羅力威簽咗英皇上埋TVB

亢帥克咪係ATV上咗位

點評

sweeticandy    發表於 13-2-4 14:27


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


5#
發表於 13-2-4 00:55 |只看該作者

引用:羅力威簽咗英皇上埋TVB亢帥克咪係ATV上咗位

原帖由 165488 於 13-02-04 發表
羅力威簽咗英皇上埋TVB

亢帥克咪係ATV上咗位





禁止訪問

積分: 263


6#
發表於 13-2-4 01:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22053

熱血勳章


7#
發表於 13-2-4 01:18 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

兩個完全不同風格,就好似張學友同周杰倫咁點比都比唔倒,跟本兩回事,但我倆種風格都好欣賞


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 13-2-4 01:40 |只看該作者
本帖最後由 sm003 於 13-2-4 01:40 編輯

只想知下得第一名但又唔在亞視,點解會離開出左黎,


子爵府

積分: 11657

畀面勳章


9#
發表於 13-2-4 01:55 |只看該作者
sm003 發表於 13-2-4 01:40
只想知下得第一名但又唔在亞視,點解會離開出左黎,

有音樂才華但在 零 收視既ATV到 = 躲在家中馬桶唱

浪費咗,咁有人賞識帶出公海唔走仲等咩

點評

sweeticandy    發表於 13-2-4 14:28


大宅

積分: 3172


10#
發表於 13-2-4 12:04 |只看該作者
其實亢帥克唱歌係幾好聽架!!我見過佢真人好nice架!!衰在無大公司射住......


大宅

積分: 3172


11#
發表於 13-2-4 12:05 |只看該作者
165488 發表於 13-2-4 01:55
有音樂才華但在 零 收視既ATV到 = 躲在家中馬桶唱

浪費咗,咁有人賞識帶出公海唔走仲等咩 ...


無錯呀!!


大宅

積分: 3172


12#
發表於 13-2-4 12:06 |只看該作者
keykeyman 發表於 13-2-4 01:18
兩個完全不同風格,就好似張學友同周杰倫咁點比都比唔倒,跟本兩回事,但我倆種風格都好欣賞

...

羅力威好似吾可以拎黎同周杰倫比囉


王國長老

積分: 57243

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


13#
發表於 13-2-4 12:11 |只看該作者
sm003 發表於 13-2-4 01:40
只想知下得第一名但又唔在亞視,點解會離開出左黎,
羅力威得獎後留喺亞記兩年啦,唔見得有出路,之後約滿先離開,後來簽左英皇。


男爵府

積分: 6993


14#
發表於 13-2-4 12:13 |只看該作者
小草 發表於 13-2-4 12:11
羅力威得獎後留喺亞記兩年啦,唔見得有出路,之後約滿先離開,後來簽左英皇。
...
係啊,坦白講,甘多個係得羅力威多fans(忠心果種),跟左佢好多年

題外話,你鍾意f4架?
好似話佢地今年會搞返個演唱會,好期待


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


15#
發表於 13-2-4 12:15 |只看該作者
2 位都好有實力

但講唱功亢應該勝一籌!
希望佢有機會發圍啦


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


16#
發表於 13-2-4 12:16 |只看該作者
appleling 發表於 13-2-4 12:04
其實亢帥克唱歌係幾好聽架!!我見過佢真人好nice架!!衰在無大公司射住......

係囉, 亢帥克唱歌咁好冇奶油冇唱片公司簽佢ga bor


王國長老

積分: 57243

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-2-4 12:19 |只看該作者
培根 發表於 13-2-4 12:13
係啊,坦白講,甘多個係得羅力威多fans(忠心果種),跟左佢好多年

題外話,你鍾意f4架?
好似話佢地今年會搞返個演唱會,好期待
我唔係羅粉,只係有留意娛樂新聞~

F4 啱啱喺大陸某春晚節目合體表演,唔知有無機會正式搞演唱會。
不過聽聞呢個春晚合體,主辦單位都花左唔少時間同人力物力兼財力先成事,演唱會咁大project,唔會抱太大期望~


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 13-2-4 12:19 |只看該作者
因為之前羅力威在亞視都冇乜歌,但亢瑞克現在好似打䦕亞視就見到佢咁,而羅力威又冇乜在TVB出現咁,


大宅

積分: 3172


19#
發表於 13-2-4 14:25 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

我個人覺得羅力威有少少做作,一諗到佢今年萬聖節個裝份就…最怕d人以為自已與別不同


珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-2-4 14:54 |只看該作者
回覆 165488 的帖子



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo