立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10483
禁止訪問
積分: 73927
積分: 12395
積分: 11657
瑪瑙宮
積分: 142864
原帖由 165488 於 13-02-04 發表 羅力威簽咗英皇上埋TVB 亢帥克咪係ATV上咗位
積分: 263
侯爵府
積分: 22053
sm003 發表於 13-2-4 01:40 只想知下得第一名但又唔在亞視,點解會離開出左黎,
大宅
積分: 3172
165488 發表於 13-2-4 01:55 有音樂才華但在 零 收視既ATV到 = 躲在家中馬桶唱 浪費咗,咁有人賞識帶出公海唔走仲等咩 ... 無錯呀!!
keykeyman 發表於 13-2-4 01:18 兩個完全不同風格,就好似張學友同周杰倫咁點比都比唔倒,跟本兩回事,但我倆種風格都好欣賞 ... 羅力威好似吾可以拎黎同周杰倫比囉
王國長老
積分: 57243
男爵府
積分: 6993
小草 發表於 13-2-4 12:11 羅力威得獎後留喺亞記兩年啦,唔見得有出路,之後約滿先離開,後來簽左英皇。 ...
積分: 20386
水晶宮
積分: 65650
appleling 發表於 13-2-4 12:04 其實亢帥克唱歌係幾好聽架!!我見過佢真人好nice架!!衰在無大公司射住......
培根 發表於 13-2-4 12:13 係啊,坦白講,甘多個係得羅力威多fans(忠心果種),跟左佢好多年 題外話,你鍾意f4架? 好似話佢地今年會搞返個演唱會,好期待
珍珠宮
積分: 42225
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy