自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21825


1#
發表於 13-4-14 10:45 |只看該作者
大概意思係咁:寧願拎唔到獎人地鄧自己不值,好過自己拎獎時人地話唔值……呢一句apply 在sammi 身上,都算是一種安慰。(無意評論千 va 值唔值,只想帶出sammi 就算拎唔到獎,但很多人認同她的演技,也算是一種肯定)

愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 2283


2#
發表於 13-4-14 10:49 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

同意!情原人地鄧你不直,好過人地覺得你未夠班




禁止訪問

積分: 80247


3#
發表於 13-4-14 10:52 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-4-14 10:56 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
agree 連佢套戲名都0吾知



水晶宮

積分: 57600


5#
發表於 13-4-14 11:05 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
佢做戲係得一個表情應該係周迅攞.


珍珠宮

積分: 37631


6#
發表於 13-4-14 11:06 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II,都係覺得佢演得好的作品!




男爵府

積分: 5549


7#
發表於 13-4-14 11:07 |只看該作者

引用:Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II

原帖由 loer_er 於 13-04-14 發表
Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II,都係覺得佢演得好的作品!
最愛龍鳳鬥




子爵府

積分: 11487

畀面勳章


8#
發表於 13-4-14 11:09 |只看該作者

引用:同意!情原人地鄧你不直,好過人地覺得你未

原帖由 Jan1234 於 13-04-14 發表
同意!情原人地鄧你不直,好過人地覺得你未夠班
Totally agree




珍珠宮

積分: 38085


9#
發表於 13-4-14 11:11 |只看該作者
Superman-GF 發表於 13-4-14 10:52
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
尋晚個個話千樺好運, 計我話兩個都好運就真, 唱歌、做戲都麻麻地(又唔可以話差), 邊個得獎我都無所謂


珍珠宮

積分: 37631


10#
發表於 13-4-14 11:15 |只看該作者

引用:Quote:Superman-GF+發表於+13-4-14+10:52+S

原帖由 goat 於 13-04-14 發表
尋晚個個話千樺好運, 計我話兩個都好運就真, 唱歌、做戲都麻麻地(又唔可以話差), 邊個得獎我都無所謂 ...
做戲唔抝,因周迅一個項兩個!
唱歌一定好夠膽講,Sammi一定好過千fa!
Sammi唱live,唱concert絕對對得住觀眾,冇咩走音唔夠氣,仲未計勁歌熱舞lor!



點評

goat  i don't care係指我唔CARE邊個得獎  發表於 13-4-14 11:19
goat  是但啦,  你有你喜好. again,  i don't care  發表於 13-4-14 11:16


水晶宮

積分: 52923

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


11#
發表於 13-4-14 11:15 |只看該作者
agree


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-4-14 11:18 |只看該作者

引用:同意!情原人地鄧你不直,好過人地覺得你未

原帖由 Jan1234 於 13-04-14 發表
同意!情原人地鄧你不直,好過人地覺得你未夠班
X 2



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


水晶宮

積分: 59166


13#
發表於 13-4-14 11:18 |只看該作者
2個做戲都係一個樣

不過d戲 都係果類,大家想佢地點……


翡翠宮

積分: 79173


14#
發表於 13-4-14 11:20 |只看該作者

引用:大概意思係咁:寧願拎唔到獎人地鄧自己不值

原帖由 新紮媽媽 於 13-04-14 發表
大概意思係咁:寧願拎唔到獎人地鄧自己不值,好過自己拎獎時人地話唔值……呢一句apply 在sammi 身上,都算 ...





公爵府

積分: 26389


15#
發表於 13-4-14 11:24 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
Agree


公爵府

積分: 26389


16#
發表於 13-4-14 11:25 |只看該作者

引用:2個做戲都係一個樣不過d戲+都係果類,大家

原帖由 shannnb 於 13-04-14 發表
2個做戲都係一個樣

不過d戲 都係果類,大家想佢地點……
無表情,好作狀


伯爵府

積分: 17166


17#
發表於 13-4-14 11:27 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
Agree!




翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 13-4-14 11:28 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level



侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-4-14 11:31 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

周迅兩套戲都好好睇,做得好,千fa我只覺得做得比以前好,但唔係好到可以攞女主角。




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


20#
發表於 13-4-14 11:32 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
X 2! 須則千化唔係出色,但吽雯也不見得比千化好!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo