1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1409


1#
發表於 13-4-23 15:59 |只看該作者
請問如果小朋友2歲半妳哋會通常每日正餐會煮咩比小朋友食, 同埋飲奶平均一日飲幾多餐幾多安.


男爵府

積分: 7119


2#
發表於 13-4-23 21:59 |只看該作者

引用:請問如果小朋友2歲半妳哋會通常每日正餐會

原帖由 Nicole. 於 13-04-23 發表
請問如果小朋友2歲半妳哋會通常每日正餐會煮咩比小朋友食, 同埋飲奶平均一日飲幾多餐幾多安. ...
固體跟大人食,早晚一杯鮮奶




珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-24 11:39 |只看該作者
Eat together 7 1-2 times milk.


伯爵府

積分: 15531

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 13-4-24 13:18 |只看該作者
我仔就訓前一餐奶,三餐同大人一起食喇


禁止訪問

積分: 1278


5#
發表於 13-4-24 23:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


6#
發表於 13-4-24 23:39 |只看該作者
兩歲半時,三固體一奶加點心


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


7#
發表於 13-4-24 23:41 |只看該作者
固體多數煲粥仔,有時煮ABC粉,兒童面,麥皮。
煲粥仔時會加D小米落去再加其它材料。。
奶喺飲鮮奶,臨訓前飲。250ML左右。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 13-4-25 11:06 |只看該作者
一日三餐,跟大人一齊食,以清淡為主,訓前一杯奶。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo