時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


1#
發表於 13-1-14 09:34 |只看該作者
佢講呢句令我覺得好唔妥。。。移得民,就應該自己好好準備埋小朋友既野而唔係一去到人地地方就攞著數!唔歧視最多都係應該俾返同香港小朋友同等既野俾佢地,而唔係俾更多!對香港冇點貢獻過,憑咩?咁樣只會吸引更多大陸女人嫁黎香港,或者黎香港生小朋友!(不過雙非在港出世當唔當新移民咁撥資源呢?)因為再撥多點資源,對於新移民黎講,香港真係有金執!而對香港人黎講,我地因為俾錢栽培啲將來同我地小朋友爭學位爭好工既人,而小左錢去用於栽培自己小朋友!點解香港人就要納稅之後啲錢又唔用於土生土長有貢獻既香港人身上!!


禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 13-1-14 09:35 |只看該作者
受到警告

回覆:林奮強“想新移民小孩同香港小孩在同一起跑線上“

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


3#
發表於 13-1-14 09:38 |只看該作者

回覆:林奮強“想新移民小孩同香港小孩在同一起跑線上“

我地日日要返工冇得陪小朋友,要納稅,偏偏有啲人一黎到香港就攞著數,唔做野,有得陪住小朋友成長之餘又有錢拎又唔使做,仲可以要求同香港人小朋友在同一起跑線上,會唔會是在欺凌香港人?


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


4#
發表於 13-1-14 09:42 |只看該作者
其實我想講好耐,有好多香港人,係星球媽媽會問,做居民或公民有mud福利,係我立埸,呢d一樣係蝗虫,分薄我孩子應得


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


5#
發表於 13-1-14 09:42 |只看該作者

引用:Well,我會先問下pig+pig+香港小孩在澳洲可

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
Well,我會先問下pig pig 香港小孩在澳洲可否在同一起跑線上
就算可以,我都相信係因為個大人幫小朋友預備得好我認為移民係應該自己well prepared 而唔靠政府幫囉,太不負責任了!政府如果真係出呢啲政策,一定吸引好多不負責任的新移民。。。因為怎樣的政策,吸引怎樣的人。。。


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


6#
發表於 13-1-14 09:45 |只看該作者

引用:其實我想講好耐,有好多香港人,係星球媽媽會

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 13-01-14 發表
其實我想講好耐,有好多香港人,係星球媽媽會問,做居民或公民有mud福利,係我立埸,呢d一樣係蝗虫,分薄我孩子應 ...
政策應保障有生存基本所需就可以,其他額外既應該自己爭取!免得有啲人做free rider,因為做又三十六,唔做又三十六!

點評

WChan  非常同意!!  發表於 13-1-14 14:59


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 13-1-14 09:46 |只看該作者
果d人,只會講“大家都是中國人嘛”!
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


8#
發表於 13-1-14 09:48 |只看該作者
unicath 發表於 13-1-14 09:45
政策應保障有生存基本所需就可以,其他額外既應該自己爭取!免得有啲人做free rider,因為做又三十六,唔做 ...
其地米一樣想讀政府學校、津貼個d,


禁止訪問

積分: 67964


9#
發表於 13-1-14 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139342

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 13-1-14 09:50 |只看該作者

回覆:林奮強“想新移民小孩同香港小孩在同一起跑線上“

我移民了,我的孩子是在同一起跑線,我女有3,4個興趣班,是我真金白銀拎出黎小時怕佢地讀書追不上,英文唔好無朋友,兩歲多就送佢地去托兒所,等佢地習慣英語環境,一星期返3朝也要約$4千一個月
我的錢也是返工賺的




男爵府

積分: 6709


11#
發表於 13-1-14 09:50 |只看該作者

回覆:林奮強“想新移民小孩同香港小孩在同一起跑線上“

呢條友自己有冇生小朋友?定已經送晒去外國讀書?


禁止訪問

積分: 30006


12#
發表於 13-1-14 09:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


13#
發表於 13-1-14 09:53 |只看該作者
heichunmum 發表於 13-1-14 09:49
其實移民剝奪本土居民福利呢d事全球各國也在面對,不止香港,香港人去到其他國家也會想得到當地人福利,如 ...
星球媽媽會有人問,PR or citizen 福利,因為星球依家政府學校優先取錄公民,坩d居民為左想入好學校,想盡辦法做公民,呢d人唔叫蝗蟲叫mud????? 我d仔女係星球出生,但要同外來雙非爭,孩子仲要晤係本土生


瑪瑙宮

積分: 139342

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 13-1-14 09:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BaoYue_BaoKun+於+13-01-14+

原帖由 unicath 於 13-01-14 發表
政策應保障有生存基本所需就可以,其他額外既應該自己爭取!免得有啲人做free rider,因為做又三十六,唔做 ...
我識個香港人同蝗蟲無分別,佢一知我入咗籍,佢第一句就話:肥仔啦我真係好想爆粗鬧佢肥乜Q仔呀,我同我老公都有返工交重稅佢兩公婆只識食訓痾,借錢又唔還




禁止訪問

積分: 67964


15#
發表於 13-1-14 09:55 |只看該作者

引用:Quote:heichunmum+發表於+13-1-14+09:49+其

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


16#
發表於 13-1-14 09:56 |只看該作者

引用:Well,我會先問下pig+pig+香港小孩在澳洲可

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
Well,我會先問下pig pig 香港小孩在澳洲可否在同一起跑線上
你想問咩?呢個議題同我有關?



My Two Princess


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


17#
發表於 13-1-14 09:56 |只看該作者

引用:我移民了,我的孩子是在同一起跑線,我女有

原帖由 我愛Corina 於 13-01-14 發表
我移民了,我的孩子是在同一起跑線,我女有3,4個興趣班,是我真金白銀拎出黎小時怕佢地讀書追不 ...
我就係想講應該好似你咁,係自己搵返黎去裝備自己小朋友而唔係要政府幫做得好!好負責任的媽媽


禁止訪問

積分: 67964


18#
發表於 13-1-14 09:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


19#
發表於 13-1-14 09:58 |只看該作者
BK 幾時容許下, 打粗口呀????????????


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


20#
發表於 13-1-14 09:58 |只看該作者
heichunmum 發表於 13-1-14 09:55
說白d即係一樣有香港人去人地國家做蝗蟲law
住係新加坡又鬧新加坡mud mud 77 個d,新加坡不歡迎你地呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo