網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16263


1#
發表於 20-5-16 23:30 |只看該作者
係京東想買整面包的材料的面粉,
大陸朋友介紹的牌子,但係粉末係違禁品,除左要問集運收寄否,另外通常會否有爆包装或漏粉情况?
有無jm買過?


翡翠宮

積分: 86459


2#
發表於 20-5-17 08:13 |只看該作者

回覆樓主:

不需要集運,買自營面粉都可以直送香港,如圖用香港顯示現貨,直接用香港地址購買,可送上門或選自取點。
現時運費半價,買包5kg面粉運費¥23左右;10kg¥40左右。覺得運費貴可以等到6月店慶,睇下有無更大運費優惠,以前試過派運費券,買¥99做到包郵差不多10kg。
1589674394349.JPEG


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 20-5-18 19:44 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-5-16 23:30
係京東想買整面包的材料的面粉,
大陸朋友介紹的牌子,但係粉末係違禁品,除左要問集運收寄否,另外通常會 ...
韓國面粉,$33,3包。

淘宝連運費,可能仲貴


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


4#
發表於 20-5-18 19:59 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-5-16 23:30
係京東想買整面包的材料的面粉,
大陸朋友介紹的牌子,但係粉末係違禁品,除左要問集運收寄否,另外通常會 ...

天貓超市可以


翡翠宮

積分: 86459


5#
發表於 20-5-19 14:24 |只看該作者

回覆樓主:

早2日又派¥20運費券,我買咗4kg幾包郵 。嚟緊留意下有無包郵優惠,有就可以包郵買到面粉。聽講6月香港上市,無理由唔造勢卦!
1589869468349.JPEG


大宅

積分: 2887


6#
發表於 20-5-20 15:59 |只看該作者

回覆樓主:

我梳打粉我寄咗2.5kg


伯爵府

積分: 16263


7#
發表於 20-5-20 18:59 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-17 08:13
不需要集運,買自營面粉都可以直送香港,如圖用香港顯示現貨,直接用香港地址購買,可送上門或選自取點。
...

我睇咗天貓但係冇我想要嘅麵粉牌子


伯爵府

積分: 16263


8#
發表於 20-5-20 18:59 |只看該作者
mandy952 發表於 20-5-18 19:59
天貓超市可以

我睇咗天貓但係冇我想要嘅麵粉牌子


伯爵府

積分: 16263


9#
發表於 20-5-20 19:01 |只看該作者
wmkcnw 發表於 20-5-18 19:44
韓國面粉,$33,3包。

淘宝連運費,可能仲貴

其實原本係想喺香港買嘅,始終食落後嘅嘢都盡量避免喺淘寶買。
但係個牌子係深圳朋友食開,重點佢加水就已經可以做蒸包,對於我呢啲手殘唔識落廚嘅人係超方便。
不過想請教下韓國麵粉去邊度買㗎


伯爵府

積分: 16263


10#
發表於 20-5-20 19:04 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-19 14:24
早2日又派¥20運費券,我買咗4kg幾包郵 。嚟緊留意下有無包郵優惠,有就可以包郵買到面粉。聽講6 ...

我都係京東新手,上個月第一次買過出口口罩,操作仲未好純熟。
不過京東有我想買嘅麵粉,買兩件仲要有九折,只係驚運送嗰度會比較麻煩,同埋驚佢個包裝唔知道會唔會漏粉。
不過感謝你嘅溫馨提示


伯爵府

積分: 16263


11#
發表於 20-5-20 20:17 |只看該作者
janicy 發表於 20-5-20 15:59
我梳打粉我寄咗2.5kg

請問係咪食用梳打粉?
呢個我有興趣呀,我用嚟作家居清潔。


伯爵府

積分: 16263


12#
發表於 20-5-20 20:38 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-19 14:24
早2日又派¥20運費券,我買咗4kg幾包郵 。嚟緊留意下有無包郵優惠,有就可以包郵買到面粉。聽講6 ...

你食過邊個牌子嘅麵粉比較好?
可以推薦下嗎,thx.


翡翠宮

積分: 86459


13#
發表於 20-5-20 21:11 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-5-20 20:38
你食過邊個牌子嘅麵粉比較好?
可以推薦下嗎,thx.

我未買過,不過京東自營都係大牌子,唔係三無産品。其實親戚介紹咗邊個牌子畀你?


伯爵府

積分: 16263


14#
發表於 20-5-20 21:26 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-20 21:11
我未買過,不過京東自營都係大牌子,唔係三無産品。其實親戚介紹咗邊個牌子畀你?
...

唔係親戚,係以前返工認識的一個比較深圳嘅男性朋友,個牌子叫做上一道。
其實淘寶同京東都有得賣,不過天貓入面就冇。
一個後生男仔都識得好容易咁做到蒸包,話只需要加水就得啦,唔使加酵母粉,因為我唔係好識煮飯,所以好想試下。


翡翠宮

積分: 86459


15#
發表於 20-5-20 21:53 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-5-20 21:26
唔係親戚,係以前返工認識的一個比較深圳嘅男性朋友,個牌子叫做上一道。
其實淘寶同京東都有得賣,不過天 ...

因為京東嘅上一道面粉唔係自營,所以無運費優惠,要用集運付運費。其實可以搜一搜「自发粉」,自發粉就唔洗加酵母,直接做包做饅頭。自營選擇唔多,只有搜到圖中幾款,不妨一試。
https://u.jd.com/IoFAFh
https://u.jd.com/P6RlpS
https://u.jd.com/2ta1IN
1589982830684.JPEG


伯爵府

積分: 16263


16#
發表於 20-5-20 23:25 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-20 21:53
因為京東嘅上一道面粉唔係自營,所以無運費優惠,要用集運付運費。其實可以搜一搜「自发粉」,自發粉就唔 ...

Thank you!!


男爵府

積分: 6023


17#
發表於 20-5-20 23:31 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-20 21:53
因為京東嘅上一道面粉唔係自營,所以無運費優惠,要用集運付運費。其實可以搜一搜「自发粉」,自發粉就唔 ...

想請教,邊個位有得拎運費劵,我想買件小電器約8kg,想幫補下運費


翡翠宮

積分: 86459


18#
發表於 20-5-21 00:48 |只看該作者
05suey 發表於 20-5-20 23:31
想請教,邊個位有得拎運費劵,我想買件小電器約8kg,想幫補下運費
...

Whatsapp京東群時不時會派運費券,不過已經開始咗618活動,玩遊戲送¥6運費券;用VISA付款,下星期送50運費券;自取做到199包10kg;Mastercard99減10……等等,仲有其他優惠,睇睇以下優惠詳情。

https://3.cn/11Hp-my7?utm_user=plusmember&ad_od=share&utm_source=androidapp&utm_medium=appshare&utm_campaign=t_335139774&utm_term=CopyURL


男爵府

積分: 6023


19#
發表於 20-5-21 01:10 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-21 00:48
Whatsapp京東群時不時會派運費券,不過已經開始咗618活動,玩遊戲送¥6運費券;用VISA付款,下星期送50運 ...

你簡直係京東達人啊,多謝你分享,我去睇下


翡翠宮

積分: 86459


20#
發表於 20-5-21 08:35 |只看該作者
05suey 發表於 20-5-21 01:10
你簡直係京東達人啊,多謝你分享,我去睇下

不過系統未改到包郵,仍是「運費半價」,晏少少再睇下。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo