本帖最後由 858D 於 19-7-2 07:10 編輯
Sweetbabymom 發表於 19-7-2 00:13 
老公話1 個小朋友已經夠,吾肯追多個。雖然有吾開心,但只有協妥。你地老公會吾會吾想追多個小朋友?
...
有吖。我懷第二個女時,我前夫話如果Lee胎係仔,我地就唔追多個。
後來,第二個女生出來先發現有嚴重腦癱症,將我地既一生既家庭生活變成一個有特殊需要既家庭,我地大家都再追。不過我自己失足,意外咁又有第三個女。全部都係我一人搵錢擔起成個家養既。連埋我前99都係我養埋。我就係覺得養多個好幸苦,我冇資質同本事養咁多,所以我前夫必須妥協我,唔追。好在佢同我唔使妥協,因為我地有共識。如果佢想追,不如佢來搵錢,我做FTM吖。
而家如果畀我重來選擇,我一個都唔生。原來我前夫如此冇生計智慧同能力。但唔代表我唔愛D子女。
我現先生,大家都教養過子女既過來人,又係唔使妥協,容易搵共識 唔需要有小朋友。如果唔係,養到退休年齡都未養大D子女。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown