夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20100


1#
發表於 19-7-2 00:13 |只看該作者
老公話1 個小朋友已經夠,吾肯追多個。雖然有吾開心,但只有協妥。你地老公會吾會吾想追多個小朋友?


大宅

積分: 4682


2#
發表於 19-7-2 00:18 |只看該作者
也許他感到很大壓力


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


3#
發表於 19-7-2 03:54 |只看該作者
我老公想
我自己都想不過無錢
生2個買3房都過千萬
我唔想屈就要2個仔女同一間房或者住d舊樓/無會所既樓
無計,只怪自己同c6搵得5多


珍珠宮

積分: 38354


4#
發表於 19-7-2 07:07 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-2 07:10 編輯
Sweetbabymom 發表於 19-7-2 00:13
老公話1 個小朋友已經夠,吾肯追多個。雖然有吾開心,但只有協妥。你地老公會吾會吾想追多個小朋友?
...

有吖。我懷第二個女時,我前夫話如果Lee胎係仔,我地就唔追多個。
後來,第二個女生出來先發現有嚴重腦癱症,將我地既一生既家庭生活變成一個有特殊需要既家庭,我地大家都再追。不過我自己失足,意外咁又有第三個女。全部都係我一人搵錢擔起成個家養既。連埋我前99都係我養埋。我就係覺得養多個好幸苦,我冇資質同本事養咁多,所以我前夫必須妥協我,唔追。好在佢同我唔使妥協,因為我地有共識。如果佢想追,不如佢來搵錢,我做FTM吖。

而家如果畀我重來選擇,我一個都唔生。原來我前夫如此冇生計智慧同能力。但唔代表我唔愛D子女。
我現先生,大家都教養過子女既過來人,又係唔使妥協,容易搵共識 唔需要有小朋友。如果唔係,養到退休年齡都未養大D子女。




Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


5#
發表於 19-7-2 07:12 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-2 07:20 編輯
littlefunpig 發表於 19-7-2 03:54
我老公想
我自己都想不過無錢
生2個買3房都過千萬

明智既選擇。
搵得多唔多都唔係最擔心既情況。自己唔食,D小朋友都要食架。
如果我冇小朋友,我前夫就可以做佢鍾意做既唔賺錢之精神事工,視錢財如糞土既精神 (仙人)生活,都唔會辛苦到我,捱親我。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


6#
發表於 19-7-2 07:48 |只看該作者
唔肯就唔好勉強... 實在養多個壓力大好多... 唔係1+1=2


大宅

積分: 4208


7#
發表於 19-7-2 08:50 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 19-7-2 00:13
老公話1 個小朋友已經夠,吾肯追多個。雖然有吾開心,但只有協妥。你地老公會吾會吾想追多個小朋友?
...

要生就唔好唸咁多,唸得多一定唔會生!既然老公唔想,就順其自然喇!


子爵府

積分: 11320


8#
發表於 19-7-2 08:53 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-7-2 03:54
我老公想
我自己都想不過無錢
生2個買3房都過千萬

你的思想態度非常正確最怕有啲人話想生多個因為唔想小朋友成長過程孤獨~但又冇做好配套工作~到生了第二個~發覺好多嘢配合唔到又喺度怨天怨地怨到樹葉都落


翡翠宮

積分: 79226


9#
發表於 19-7-2 09:32 |只看該作者

回覆樓主:

一定吾會生多個
絕對吾會
集中資源比一個,自己退休亦有保障


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


10#
發表於 19-7-2 09:35 |只看該作者
858D 發表於 19-7-2 07:12
明智既選擇。
搵得多唔多都唔係最擔心既情況。自己唔食,D小朋友都要食架。
如果我冇小朋友,我前夫 ...

我既要求唔係淨係食,要有一定既質素,唔想要我既小朋友過d草根階層既生活,大個左又嫁個窮人過世⋯⋯ 要佢受苦我寧願唔生

可惜有好多人連自己住劏房都要生2個
搵萬零蚊又生,好慘d小朋友

我要求就算一個人都俾到一定質素生活仔女先會敢生。我安全感需求比較高


珍珠宮

積分: 38354


11#
發表於 19-7-2 10:12 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-7-2 09:35
我既要求唔係淨係食,要有一定既質素,唔想要我既小朋友過d草根階層既生活,大個左又嫁個窮人過世⋯⋯ 要 ...

我好理解妳既要求,因為我既要求都係。我記得20歲初出頭時同一個男性朋友傾。我同佢講我唔想我第時D子女響租屋 (apartment )大。他唔覺得有唔妥問我:「點解?我都係住 apartment 大既。」佢係專業翻譯師。
咁我長大環境直情係草根階層既生活,為左生計方便,家父連屯門分到政府低收入屋都唔接受搬入去離市區咁遠住。我正因為自己細時係捱過,所以更加要從貧民區闖出來。所以我一直同我前夫講,冇錢唔生小朋友。我地結婚十年後,我自己發奮把書讀好,搵份專業工打,然後繼續供埋我前夫最高等教育畢業後,我先同佢生第一個。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


12#
發表於 19-7-2 10:22 |只看該作者
mingmama 發表於 19-7-2 08:53
你的思想態度非常正確最怕有啲人話想生多個因為唔想小朋友成長過程孤獨~但又冇做好配套工作~到生 ...

如果多d人係咁就好,尤其是搵得唔多,得1個人搵食萬幾2萬蚊,仲要生2個,然後高呼「陪伴是最寶貴的」「陪伴成長」然後要仔女一齊陪你捱窮,大個事事都不如人,我呢世都唔會認同呢種家長亦都唔會學佢地。


瑪瑙宮

積分: 139638


13#
發表於 19-7-2 10:32 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-7-2 14:23 編輯

有冇錢?

而家人工智能取代緊人力, 佢地第時可能搵唔到野做, 要靠你地, 又要幫佢地上車. 你兩個可能長命 99 , 退休果筆又点?

我仔果代已經唔同我細個果時, 無零食食下江穌餅, 樓下走鬼車仔面 五毫有兩餸面. 無麥記無外賣叫. 呀媽呀麻煮乜食乜, 而家一個波羅包都 6,7 蚊. 一般日子無街去, 踎响屋企睇电視, 玩黎玩去幾樣玩具, 無廸廸尼海洋公園. 果時真係平養. 番學白飯魚, 占士邦喼. 無興趣班, 好大個先有社區中心學下野, 果時學又得唔學又得, 唔係一人一體藝, 無補習社, 請得起私補好高級了, 暑假响屋企做手作幫呀媽賺下錢. 更唔知咩叫旅行(搭飛機).

而家一個小朋友一個暑假要銷幾多錢?


子爵府

積分: 11320


14#
發表於 19-7-2 11:02 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-7-2 10:22
如果多d人係咁就好,尤其是搵得唔多,得1個人搵食萬幾2萬蚊,仲要生2個,然後高呼「陪伴是最寶貴的」「陪 ...

係囉~但真係有好多呢啲人喎~喺呢度都見唔少啦


琥珀宮

積分: 152982


15#
發表於 19-7-2 13:26 |只看該作者
咁樓主點解想生多個?


侯爵府

積分: 20100


16#
發表於 19-7-2 14:41 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-7-2 13:26
咁樓主點解想生多個?

想小朋友有個伴。怕自己老左佢起碼有個親人

點評

tansyneko    發表於 19-7-2 14:49


大宅

積分: 2550


17#
發表於 19-7-2 14:59 |只看該作者
回覆 858D 的帖子

How is your brain damage kid now, with your ex-HB, whether she has improvement now


侯爵府

積分: 24127


18#
發表於 19-7-2 18:06 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 19-7-2 00:13
老公話1 個小朋友已經夠,吾肯追多個。雖然有吾開心,但只有協妥。你地老公會吾會吾想追多個小朋友?
...

一個已經好夠,我一直堅持唔生,老公用幾年時間説服我生,想我再生 ,唔好搞我


伯爵府

積分: 19396


19#
發表於 19-7-2 18:51 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 19-7-2 14:41
想小朋友有個伴。怕自己老左佢起碼有個親人

呢個只係你一廂情願嘅想法,佢哋大左會有自己家庭伴侶,兄弟姊妹反目都見唔少。


翡翠宮

積分: 79226


20#
發表於 19-7-2 19:54 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 19-7-2 14:41
想小朋友有個伴。怕自己老左佢起碼有個親人

吾好講笑啦,我四兄姊,我一年都無見一次
仲要菩薩保祐佢地吾好留D蘇州比屋企人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo