婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 335


1#
發表於 05-8-1 16:45 |只看該作者

終止懷孕

我個好朋友今年年頭岩岩註冊, 年尾先會擺酒, 依家意外發現有左 , 佢唔想咁快要個bb, 所以想去做終止懷孕.

有無人知呢個手術係點?
過程會唔會好辛苦??
去邊度做最穩陣 / 有無人可以介紹個好既醫生???
收費又如何????

唔該晒 !


複式洋房

積分: 381


2#
發表於 05-8-3 15:10 |只看該作者

Re: 終止懷孕

點解唔要呀,最好唔好唔要啦,落一個等於生三個,會好傷架.呢個手術可以全身或半身麻醉,公立或私人,家計會都有做,你個朋友嘅情况係唔會同你做(私家或者會做),因為冇足夠理由,公立醫院幾百蚊,私家就幾仟蚊,家計會就仟幾蚊(係半身痳醉).全身麻醉就舒服D,半身麻醉都會覺得痛,視乎你忍痛能力有幾多.希望你個朋友考慮清楚,問清楚醫生嘅意見. ?-( ?-( ?-(
kidkid 寫道:
我個好朋友今年年頭岩岩註冊, 年尾先會擺酒, 依家意外發現有左 , 佢唔想咁快要個bb, 所以想去做終止懷孕.

有無人知呢個手術係點?
過程會唔會好辛苦??
去邊度做最穩陣 / 有無人可以介紹個好既醫生???
收費又如何????

唔該晒 !


別墅

積分: 849


3#
發表於 05-8-4 00:54 |只看該作者

Re: 終止懷孕

kidkid 寫道:
我個好朋友今年年頭岩岩註冊, 年尾先會擺酒, 依家意外發現有左 , 佢唔想咁快要個bb, 所以想去做終止懷孕.

有無人知呢個手術係點?
過程會唔會好辛苦??
去邊度做最穩陣 / 有無人可以介紹個好既醫生???
收費又如何????

唔該晒 !


去搵個婦科醫生,係仁安醫院做手術,最穩陣,手術唔辛苦,收費 around 五位數字頭。


複式洋房

積分: 335


4#
發表於 05-8-4 15:15 |只看該作者

Re: 終止懷孕

Nymph, SmileHappy,

唔該晒你地既資料.

想請問手術後要唔要食d mud野來調理返個身體架??


大宅

積分: 4051


5#
發表於 05-8-4 15:31 |只看該作者

Re: 終止懷孕

[img align=left]http://img.mms.sohu.com/mms/1420/81/14881/p1.gif[/img]


複式洋房

積分: 335


6#
發表於 05-8-4 15:45 |只看該作者

Re: 終止懷孕

點解無人選擇在家計會做既?? 佢同私家除左收費外有mud分別呀??


複式洋房

積分: 381


7#
發表於 05-8-4 15:47 |只看該作者

Re: 終止懷孕

要架.好似生完咁,要進補.如果補得唔好,第二時年紀大會有好多毛病.勸吓你個朋友啦,佢遲D都會生 BB ,只不過依家提早啫,考慮清楚,唔好做咗又後悔.
kidkid 寫道:
Nymph, SmileHappy,

唔該晒你地既資料.

想請問手術後要唔要食d mud野來調理返個身體架??


複式洋房

積分: 335


8#
發表於 05-8-4 15:52 |只看該作者

Re: 終止懷孕

Nymph,

多謝你既提醒, 不過佢係個好固執既人.....

可否講講要食d mud來補身架??


複式洋房

積分: 335


9#
發表於 05-8-4 15:57 |只看該作者

Re: 終止懷孕

昨日同佢睇婦科醫生, 但係個醫生話依家未做得手術住, 要等懷孕最少6周先做得.....mud唔係愈快愈做愈好咩?? 真係唔明.

有無人知點解??


複式洋房

積分: 381


10#
發表於 05-8-5 12:55 |只看該作者

Re: 終止懷孕

係呀,要第6週至3個月內先做得,如果太細係做唔到架,至於點解,我就唔記得啦,你可以問吓醫生.
至於進補,你可以入產前產後睇吓,但我自己食花膠燉雞(多數食呢樣),天麻魚頭(去風),一時間諗唔到咁多,做完手術後,除進補外,仲要有足夠休息同營養(要注意).
kidkid 寫道:
昨日同佢睇婦科醫生, 但係個醫生話依家未做得手術住, 要等懷孕最少6周先做得.....mud唔係愈快愈做愈好咩?? 真係唔明.

有無人知點解??


複式洋房

積分: 335


11#
發表於 05-8-5 15:13 |只看該作者

Re: 終止懷孕

唔該晒!

Nymph 寫道:
係呀,要第6週至3個月內先做得,如果太細係做唔到架,至於點解,我就唔記得啦,你可以問吓醫生.
至於進補,你可以入產前產後睇吓,但我自己食花膠燉雞(多數食呢樣),天麻魚頭(去風),一時間諗唔到咁多,做完手術後,除進補外,仲要有足夠休息同營養(要注意). [quote]
kidkid 寫道:
昨日同佢睇婦科醫生, 但係個醫生話依家未做得手術住, 要等懷孕最少6周先做得.....mud唔係愈快愈做愈好咩?? 真係唔明.

有無人知點解??
[/quote]


大宅

積分: 2154


12#
發表於 05-8-9 14:05 |只看該作者

Re: 終止懷孕

其實終止懷孕同生bb 一樣 , 都係好似同生完bb咁補番架,生完bb要食咩你就食咩就ok了
有人話唔要bb仲傷過生bb 
歡迎光臨參觀 ¤朗朗小部屋®¤ hihi~朗朗boy來了~ 8月26日出世 ~ 同我玩啦 ~ 我好man架!嘻嘻!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo