立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 335
積分: 381
kidkid 寫道: 我個好朋友今年年頭岩岩註冊, 年尾先會擺酒, 依家意外發現有左 , 佢唔想咁快要個bb, 所以想去做終止懷孕. 有無人知呢個手術係點? 過程會唔會好辛苦?? 去邊度做最穩陣 / 有無人可以介紹個好既醫生??? 收費又如何???? 唔該晒 !
別墅
積分: 849
大宅
積分: 4051
kidkid 寫道: Nymph, SmileHappy, 唔該晒你地既資料. 想請問手術後要唔要食d mud野來調理返個身體架??
kidkid 寫道: 昨日同佢睇婦科醫生, 但係個醫生話依家未做得手術住, 要等懷孕最少6周先做得.....mud唔係愈快愈做愈好咩?? 真係唔明. 有無人知點解??
Nymph 寫道: 係呀,要第6週至3個月內先做得,如果太細係做唔到架,至於點解,我就唔記得啦,你可以問吓醫生. 至於進補,你可以入產前產後睇吓,但我自己食花膠燉雞(多數食呢樣),天麻魚頭(去風),一時間諗唔到咁多,做完手術後,除進補外,仲要有足夠休息同營養(要注意). [quote] kidkid 寫道: 昨日同佢睇婦科醫生, 但係個醫生話依家未做得手術住, 要等懷孕最少6周先做得.....mud唔係愈快愈做愈好咩?? 真係唔明. 有無人知點解??
積分: 2154
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy