Re: Only 1 month left to give birth; suddenly found 生痔瘡,點算? HELP!!
我都有過你一樣的情況, 當時陀住亞女, 大概第七八個月, 就開始有痔瘡, 開始時唔係太嚴重, 但到臨生前一個月, 就凸出來, 而且每次大便都會出血。醫生又係話好多孕婦都係咁, 俾左隻藥膏我搽, 我只用過一次, 唔係好知應該搽那處, 說明書話裡外都要搽, 結果都係死忍, 生了bb之後, 痔瘡也自行消失!(也許唔係完全消失, 只係縮返入去, 但已唔痛亦無再流血) 所以你也不用太擔心, 如果你以前無痔瘡問題, 咁生完 bb 後就會回復正常!
珍惜生命、把握今天,因為仍活著不是偶然,也不是必然! :-P