立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 4828
別墅
積分: 603
kikilala 寫道: 你去那裡打 & how much ? thank you
男爵府
積分: 5929
kikilala 寫道: 係咪學生先打得o架 ? 我現在都想打, 但又唔知邊度有得打 & 有保證 ? :-|
kikilala 寫道: Oh , I see ...... thank you ~ 打之前係咪要 check o下血 , 有沒有肝炎先o架 ?
子爵府
積分: 10258
積分: 5314
beverly@mimi 寫道: 我想問問你們,第二和第三枝針相隔多久打呀? 大家報報料話我知呀。
siuso 寫道: beverly@mimi 如冇記錯, 第二和第三枝針應該隔5個月, 因為我記得姑娘話要半年打哂3支. [quote] beverly@mimi 寫道: 我想問問你們,第二和第三枝針相隔多久打呀? 大家報報料話我知呀。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy