Tinatinahui 發表於 19-7-7 10:50 
明白返工係會辛苦,唔夠訓第日返工會累,但一個屋企係要互相體諒,有時做老公既就算唔幫手家務,講野都唔 ...
女人如果資質夠,本事夠,能做到職業女性緊係唔好浪費天生之才幹去做嘢,同一D唔愛她的人打工都唔會覺得受氣而影響情緒健康,咪好囉。
可惜我自己就冇咁夠捱得,我係出去飽受過大風大雨,幫公司「開天闢地」的元老功臣 既職業女性 近20年,我情願講嘢冇得大聲都唔願出去打人地工。自己做全職家庭主婦,自己就係老世,仔女都要聽我話。下午攰可以訓下。冇人有資格管我如何安排我既「地頭」,冇人因為我既表現而降我職,炒我,因為要取替我,無響公司取替我咁容易。響屋企,自己係有份量既股東,響公司,我只是一個可取代的員工之一。
我最近剛剛提早退休,做全職主婦,我稱我既新 role is “domestic engineer”,24 X 7 老世只有一個,就係我先生。我從來唔鍾意大聲同佢講嘢。我出來社會工作咁多年,都唔可以大聲同人講嘢啦,博冇得撈,想餓死老公仔女加四大長老 瘟臭屋 咩。
我現先生好會同人相處 講嘢 sooth 人地既。我自己其實唔滿意我還未搞得到我既退休生活上軌道,仲有好多嘢要處理,同我先生講,佢冇挑我不是,佢OK我既家居管理進度。咁佢OK,我就OK。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown