夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 328


1#
發表於 19-7-7 04:01 |只看該作者
C6 負責返工 叫我留係屋企湊仔
Ok 我辭職做全職媽媽
個c6成日覺得我好得閒咁

尋晚仲問我點解咁夜唔訓 搞到佢都訓唔著
我真係好嬲
由起身開始就餵奶換片掃風同個仔玩完哄佢訓
見佢唔訓帶佢出去行下食啲野買菜
返到屋企又餵奶洗菜煮飯
食完飯洗碗扔垃圾同個仔沖涼餵奶哄訓覺
再拖地沖涼 出到黎點知個仔醒左嘔左啖奶又換衫沖身抹地洗衫哄訓覺
咁樣搞一搞已經02:00我個仔先訓著
仲要洗奶樽執埋啲野

C6話我做咩3點都唔訓 成日半夜唔訓搞到個仔又跟住夜訓

我真係好嬲!!!!!!!!要發洩下!
返工比家用大哂!?


男爵府

積分: 5979


2#
發表於 19-7-7 06:38 |只看該作者
答你:係大部分男人角度,係大哂。


珍珠宮

積分: 38354


3#
發表於 19-7-7 07:05 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-7 07:23 編輯

唔係大曬,為生計打人工既人,好似我既崗位,目標係要維持自己既搵錢能力。因為我一手停,一家就口停,個個訓街,幾大險要冒!
如果我訓唔著,訓得唔好,第日依然冇得調理,會帶著疲憊,燜憎 心情做嘢,博被炒咩?!咁睇來,係咪翻工大曬?緊係。在家果個崗位,每日有選擇性地做少D嘢,一家唔會餓死。
有人可以話佢老公唔係喔,可以搵錢,又幫到手做家務,大家有得訓喔。咁人人既資質,能力唔同嘛。如果個個能力一樣既,考個試出來,唔會有人肥佬,唔會有全優生就咁稀罕啦。

我一要搵錢就唔顧得家庭生活。但冇計,在男女就業機會平等既社會下,我就係搵得比我前夫多,而我前夫要堅持我兩要留一個在家。結果為大局著想,佢做家庭主夫。

我從來唔干涉我前夫D內政。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


洋房

積分: 48


4#
發表於 19-7-7 10:50 |只看該作者
858D 發表於 19-7-7 07:05
唔係大曬,為生計打人工既人,好似我既崗位,目標係要維持自己既搵錢能力。因為我一手停,一家就口停,個個 ...

明白返工係會辛苦,唔夠訓第日返工會累,但一個屋企係要互相體諒,有時做老公既就算唔幫手家務,講野都唔好噤mean, 始終老婆放棄自己工作,係屋企照顧小朋友,係需要好大犧牲,自己無左收入,講野都無噤大聲啦!

所以幾時都話,女人唔可以唔做野


珍珠宮

積分: 38354


5#
發表於 19-7-7 11:20 |只看該作者
Tinatinahui 發表於 19-7-7 10:50
明白返工係會辛苦,唔夠訓第日返工會累,但一個屋企係要互相體諒,有時做老公既就算唔幫手家務,講野都唔 ...
0岩,任何條件下,講野都唔好 mean。
所謂 講者無意,聽者有心。
只在乎各人接收時既感覺。
我係職業婦女20多年,前夫係家庭主夫。我都從未講過樓主老公咁既說話。反而我前夫,一個家庭主夫會對我講雷同樓主老公既說話。
例如,早上我要早起煮營養早餐食做先翻工。我都已經唔使佢煮早餐畀我食,佢都會話我整早餐時唔好發雞蛋,聲音嘈醒佢。我Lee個要翻工既來就佢既住家時間,佢響屋企,佢係老世,自己鍾意幾時做乜都得。我Lee個要翻工既做咩都要限時限刻。
佢響我床樹睇電影,我響旁邊訓覺,我都無問題。掉轉來,佢就唔得喇。
但我從來唔覺得佢係講嘢mean喔。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


複式洋房

積分: 368


6#
發表於 19-7-7 11:44 |只看該作者
Tinatinahui 發表於 19-7-7 10:50
明白返工係會辛苦,唔夠訓第日返工會累,但一個屋企係要互相體諒,有時做老公既就算唔幫手家務,講野都唔 ...

所以我會好狼心,要比老公試下湊一日,佢就會明點解我地有幾咁「得閒」,尤其當佢攪唔掂個女時,打來求救要我提早返來,心底內真心涼快架...每當我話約朋友食飯,佢既無奈眼神...我成日同佢講,一日半日都咁,我呢? 我日日都要面對面呀⋯⋯自此佢就會幫下手湊,亦從來唔會覺得我「得閒」


翡翠宮

積分: 79226


7#
發表於 19-7-7 11:48 |只看該作者

回覆樓主:

咁我覺得老公講嗰句未必有深層意義吾需要過份解讀
不過你話餵奶倒垃圾long衫etcetc
佢一樣可以答你影印scan斟水etcetc
咁樣鬥list係無意思吾顯示你忙過佢
咁要計最少你可以下午偷D時間小眠15分鐘
吾通佢可以厘埋厠所小眠?


瑪瑙宮

積分: 139638


8#
發表於 19-7-7 12:27 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-7-7 14:23 編輯

咪旨意 d 男人.
我觉得結婚生仔揾自己笨,一係变大爺,一係偷跳冇悔 (大5大爺,有錢冇錢都係咁)。


男爵府

積分: 7103


9#
發表於 19-7-7 12:32 |只看該作者
cheungky 發表於 19-7-7 04:01
C6 負責返工 叫我留係屋企湊仔
Ok 我辭職做全職媽媽
個c6成日覺得我好得閒咁

係架,啲男人覺得護三大曬
其實得都要護工,只係我做文職,佢做sales ,
佢成日覺得做文職一啲都唔會攰,所以放工返屋企湊b都唔會攰,我放假湊bb就由朝做到晚,又泵好又餵奶,佢放假就由朝訓到晚,究竟邊個攰啲,
有時都想大聲小佢,我明做sales 由朝企到晚會攰,但大家工種唔同有咩好計
個女你都有份,難道放假叫你湊下好難為,
一句湊唔掂就大曬,其實係寧願訓覺都唔想湊
所以男人冇一個人係幫到手,只會比說話你屁覺得自己大q曬


已刪除用户

積分: 21542


10#
發表於 19-7-7 13:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38354


11#
發表於 19-7-7 14:25 |只看該作者
Tinatinahui 發表於 19-7-7 10:50
明白返工係會辛苦,唔夠訓第日返工會累,但一個屋企係要互相體諒,有時做老公既就算唔幫手家務,講野都唔 ...
女人如果資質夠,本事夠,能做到職業女性緊係唔好浪費天生之才幹去做嘢,同一D唔愛她的人打工都唔會覺得受氣而影響情緒健康,咪好囉。
可惜我自己就冇咁夠捱得,我係出去飽受過大風大雨,幫公司「開天闢地」的元老功臣 既職業女性 近20年,我情願講嘢冇得大聲都唔願出去打人地工。自己做全職家庭主婦,自己就係老世,仔女都要聽我話。下午攰可以訓下。冇人有資格管我如何安排我既「地頭」,冇人因為我既表現而降我職,炒我,因為要取替我,無響公司取替我咁容易。響屋企,自己係有份量既股東,響公司,我只是一個可取代的員工之一。
我最近剛剛提早退休,做全職主婦,我稱我既新 role is “domestic engineer”,24 X 7 老世只有一個,就係我先生。我從來唔鍾意大聲同佢講嘢。我出來社會工作咁多年,都唔可以大聲同人講嘢啦,博冇得撈,想餓死老公仔女加四大長老 瘟臭屋 咩。
我現先生好會同人相處 講嘢 sooth 人地既。我自己其實唔滿意我還未搞得到我既退休生活上軌道,仲有好多嘢要處理,同我先生講,佢冇挑我不是,佢OK我既家居管理進度。咁佢OK,我就OK。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


琥珀宮

積分: 152982


12#
發表於 19-7-7 19:39 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tansyneko 於 19-7-7 19:40 編輯

出返嚟做嘢請工人啦,係你老公眼中先會平等


珍珠宮

積分: 38354


13#
發表於 19-7-8 00:58 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-8 01:02 編輯
Nancy20090615 發表於 19-7-7 12:27
咪旨意 d 男人.
我觉得結婚生仔揾自己笨,一係变大爺,一係偷跳冇悔 (大5大爺,有錢冇錢都係咁)。

我都有此同感。除非個男人夠能力本事到養得佢自己同養得起我同我外家既需要。嫌我做嘢嘈住佢訓唔到,咁佢咪去搵多D錢買間大D既屋,請翻個工人,等老婆唔使做家務做到咁夜而嘈到佢。
男女平等,我搵錢養我前夫同仔女。我認我唔夠能力本事來養我前夫同仔女。佢要我又搵錢,又要幫佢照顧埋D仔女,我父母佢都照顧唔到(因為語言不通),又係搵我來搞。後來請埋工人畀佢,都唔合佢意,炒左人,我做足曬,不過我捱壞左。
總既來講,係我唔夠前夫使,我前夫又唔夠我使。好在而家有我先生Lee個外緩。佢好,唔使我同佢生子女。仲幫到我提早退休,使我理想婚姻生活成真 就係: 同社會脫節,歸隱休養身心。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


14#
發表於 19-7-8 01:20 |只看該作者
mini1204 發表於 19-7-7 11:48
咁我覺得老公講嗰句未必有深層意義吾需要過份解讀
不過你話餵奶倒垃圾long衫etcetc
佢一樣可以答你影印scan ...
短短幾句,就已經帶出左我長篇大論 想講既 point.

樓主可從自己管理方式方面改善唔使搞到自己做到生更半夜都未訓到。
我而家提早退休既主婦生活,我既作息都係調到同我先生一樣,咁我唔使嘈到佢D要出去睇人面色打人工既人。
我唔想重倒覆轍我前夫既難相處作。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


15#
發表於 19-7-8 09:43 |只看該作者
湊仔黎講,時間管理係好重要,日子耐左,小朋友大啲,就可以掌握到。。
你先生唔明,係因為冇做過日日湊仔,多傾訴及放假時讓佢多幫手,佢慢慢就會明。。


瑪瑙宮

積分: 139638


16#
發表於 19-7-8 10:18 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-7-8 10:34 編輯
858D 發表於 19-7-8 00:58
我都有此同感。除非個男人夠能力本事到養得佢自己同養得起我同我外家既需要。嫌我做嘢嘈住佢訓唔到,咁佢 ...

提早退休咁 happy 我無你咁能幹, 生三個, 一養七, 利害

我未退休呀, 你睇香港咁樣, 搵得一蚊得一蚊. 大陸樓平果時都無錢買, 而家咁貴更唔使諗.


珍珠宮

積分: 38354


17#
發表於 19-7-8 10:38 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-7-8 10:18
提早退休咁 happy 我無你咁能幹, 生三個, 一養七, 利害

我未退休呀, 你睇香港咁樣, 搵 ...
我退到休都係已身體,精神,情緒 衰退來「逼」我前夫支持我。加上有我先生供養,大家為我節衣縮食 先做得到。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


瑪瑙宮

積分: 139638


18#
發表於 19-7-8 10:44 |只看該作者
858D 發表於 19-7-8 10:38
我退到休都係已身體,精神,情緒 衰退來「逼」我前夫支持我。加上有我先生供養,大家為我節衣縮食 先做得到 ...

好在先苦後甜


珍珠宮

積分: 38354


19#
發表於 19-7-8 10:50 |只看該作者
cheungky 發表於 19-7-7 04:01
C6 負責返工 叫我留係屋企湊仔
Ok 我辭職做全職媽媽
個c6成日覺得我好得閒咁
小朋友還未過 要掃風 既年齡,係好幸苦喔。
BB晚上訓唔好,係會搞到成屋人都訓唔好。
我D女細個時,我會晚上臨訓前果餐特別喂佢食多D,等佢飽到唔會半夜餓醒。等我自己都有覺好訓。
好在BB 大得快,獨立得快,好快熬過去,到時唔使再咁嬲。加油!

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo