夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9565


1#
發表於 17-7-19 22:34 |只看該作者
9年前重遇他(現在的老公),拍拖3個月便發現有了bb,當時大家決定結婚。但老公無錢,欠咭數,我有些積蓄,他沒有提出用⋯


男爵府

積分: 9565


2#
發表於 17-7-19 22:36 |只看該作者

回覆樓主

結婚用品全是我與他出糧薪金攞出來買,結婚介子是分期付款買,沒有求婚介子,酒席是奶奶墊支,擺酒後拆"人情"比番佢,再溶咗一些金器搞掂條數,婚後住奶奶家。


男爵府

積分: 9565


3#
發表於 17-7-19 22:39 |只看該作者

回覆樓主

住了幾個月後發覺好唔開心,加上老公一星期有四睌返夜校不回來晚飯,返足星期一至六全日工,我好想搬,但忍住,要等生完,等老公考完試先。終於老公捱完yr 1 ,bb當時半歲,我用我的積蓄買了樓,只寫我名,老公都贊成,這樣我們搬開了,但奶奶堅持湊孫,所以搬了她對面的屋苑。一來之前老公要清咭數,二來買完樓無乜錢,所以都只是超簡單掃全屋油,電器分期付款。每朝早上推bb去奶奶家湊,我們返工,尚時老公yr2一星期返3晚學,我放工就先返自己家沖涼做點家務,之後去奶奶家食飯,再推bb回家湊,老公終於放學返來了,煮麵給他食,逢星期日老公會回校溫書,就這樣過了yr2&3 。雖然悶,但開心,有自己家,同時老公同我都升了職加了人工⋯


男爵府

積分: 9565


4#
發表於 17-7-19 23:12 |只看該作者

回覆樓主

本來我好憎細路,由最初同老公拍拖話吾生,結果大肚結婚,生咗bb後發覺bb好可愛,佢又人見人讚,加上老公好鍾意細路,所以大女兩歲時,我又有了第二個bb了,當時老公又再升職加薪,而我由政府合約工考到升咗一級加咗人工,之後,又再考到長工。一年後,bb仔出世了,老公畢業了,雖然我同老公仍未去洞蜜月,相信老公亦唔會有時間去,因佢份工好忙,返足六日兼晚上有時要出街食飯應酬,好彩老公升職後一年會有兩三次去工幹,佢都會帶埋我一齊去玩,有歐洲韓國上海,所以我都無強求要補番洞蜜月。


男爵府

積分: 9565


5#
發表於 17-7-19 23:15 |只看該作者

回覆樓主

老公一直想生三個,雖然我們已有兒有女,但我們都想再熱鬧些,所以有第三個bb了,老公又再升職,我亦過了年半試用期正式成為公務員。我覺得自己好幸福嫁到比喱個老公,由最初佢欠咭數,初結婚無比家用,我一直覺得自己無揀錯,我吾怕捱,因為佢返工返學求上進捱得仲辛苦過我。到佢每次升職加人工一定話我知又會主動加家用比我,到今日,佢每月比既家用(就等如我既人工),層樓都係佢比錢供,仲有佢每年分花紅都會比一半我,今日佢已升到頂級,每年交六位數字稅,已我就儲起自己全份糧做私己,我已儲過七位數有多了,老公從來唔過問我私己,我真係好開心有個咁大方老公。老公雖然忙,但逢星期日一定帶我同仔女周圍去玩,每天佢又車我返工,我真的很感恩。各位姊妹,不要嫌棄自己老公,你對他好他是知的,只要當他有能力時,他一定全數給你,對你公主搬愛鍚。加油!


男爵府

積分: 9857


6#
發表於 17-7-19 23:48 |只看該作者

回覆樓主



伯爵府

積分: 17287


7#
發表於 17-7-20 01:02 |只看該作者

回覆樓主

樓主的「正能量」在2013年已經寫過,現在2017年又cap返d字出來,但內容在這4年都冇乜變過


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 17-7-20 04:46 |只看該作者
本帖最後由 瑤瑤~ 於 17-7-20 04:47 編輯
clyl03 發表於 17-7-20 01:02
樓主的「正能量」在2013年已經寫過,現在2017年又cap返d字出來,但內容在這4年都冇乜變過:hol ...

jm觀察力好強
可能樓主想多d人再羨慕下佢掛?
但點解你會有靈感摷佢咁耐之前既post黎睇既?




伯爵府

積分: 17287


9#
發表於 17-7-20 07:11 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 04:46
jm觀察力好強
可能樓主想多d人再羨慕下佢掛?
但點解你會有靈感摷佢咁耐之前既post黎睇既?

咁佢幸福嘛!咪打算去偷下師lor


男爵府

積分: 6304


10#
發表於 17-7-20 08:20 |只看該作者

回覆:正能量

我未睇過真是好正面亦都好小有,樓主可是先苦後甜係值得既,你俩要珍惜得來不易啊!


男爵府

積分: 9565


11#
發表於 17-7-20 08:25 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-20 01:02
樓主的「正能量」在2013年已經寫過,現在2017年又cap返d字出來,但內容在這4年都冇乜變過:hol ...

梗係無變,因為喱啲係發生過既事實,道理同歷史書都唔會不段改版改歷史一樣。
其實係因為前日見到喱版好多老公第三者好唔開心既事,我想帶出啲正能量比大家同分享吓,不過2013年個post已經被刪咗唔可以再睇到,所以我再cut and plaste 出嚟。
果個post之後到而家喱三年半,其實無乜大變化,老公都升到無得升,我都係一名中層公務員,三個細路好開心生活。:mother:


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 17-7-20 09:35 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-20 01:02
樓主的「正能量」在2013年已經寫過,現在2017年又cap返d字出來,但內容在這4年都冇乜變過:hol ...
哇, 你咁好記性


瑪瑙宮

積分: 139710


13#
發表於 17-7-20 09:38 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-7-20 09:39 編輯

其實你 99 幫你地不少就真. 不過, 你个 focus 就响自己一家.


伯爵府

積分: 17287


14#
發表於 17-7-20 09:50 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-20 09:35
哇, 你咁好記性

唔係吖!我入去樓主屋企望下,跟住去到2013年,一按入去,d字有95%一樣,所以咪知道lor


男爵府

積分: 9565


15#
發表於 17-7-20 10:35 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-20 09:38
其實你 99 幫你地不少就真. 不過, 你个 focus 就响自己一家.

我係想講我同老公恩愛,唔係想討論邊個對我有恩,邊個將我升職加薪。
喱個版某啲人都變得憎人富貴嫌人貧,講開心事都要被抽後腳。以後都係少啲上夫妻情感,心理質素要調整。


男爵府

積分: 9565


16#
發表於 17-7-20 10:38 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-20 09:38
其實你 99 幫你地不少就真. 不過, 你个 focus 就响自己一家.

仲有,喱版係夫妻情感,唔係婆媳關係,你自己留意吓你睇緊邊版先


水晶宮

積分: 50566


17#
發表於 17-7-20 11:25 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-20 10:35
我係想講我同老公恩愛,唔係想討論邊個對我有恩,邊個將我升職加薪。
喱個版某啲人都變得憎人富貴嫌人貧, ...

其實你每兩年晒一次你覺得自己幫到人咩?

睇番你來呢邊都只係出自己既所謂“正能量” , 平時對呢邊既jm ching 從來都係不聞不問。。。

我唔覺得你一身金光咁企係度會對傷感中既人有咩正能量囉。。。。

人地唔係有煩惱傷心事都唔會打開肚皮俾全世界人睇啦, 我覺得呢個時候那怕一句鼓勵或者靜靜的寧聽都俾成身金光棟係度要好吧。。。


男爵府

積分: 9565


18#
發表於 17-7-20 12:24 |只看該作者

回覆樓主

首先,我唔係每兩年一次,我只係係三年半前講過一次。
我有時都會睇到,好多jm講點解夫妻喱版永遠只有有問題有煩惱既post而無啲開心share post。
我樂意分享唔等如我亦同時要不停回應其他既jm post先來認同你要對應他post多聞多問。就正如鐘意食好嘢唔一定識煮嘢,我真心分享唔一定識同人解困。
每人有唔同觀感有唔同處景我無辦法理解亦無必要去糾纏解釋,就正如一套戲有人覺好睇有人覺悶,就係你當時以怎樣態度怎樣心情去理解事情會變得有唔同效果。
你話喱個時候那怕一句鼓勵或靜寧聽,我就是密聽那位。
依你所言,喱版應該以後都係有傷心煩惱第三者有問題才開post
唔開心既人想事情都會變得負面,我從來積極面對人生,樂觀接受。
夠了!家家有本難諗的經,你好好諗經吧


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


19#
發表於 17-7-20 12:53 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-7-19 23:48



子爵府

積分: 11538


20#
發表於 17-7-20 12:55 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-19 22:34
9年前重遇他(現在的老公),拍拖3個月便發現有了bb,當時大家決定結婚。但老公無錢,欠咭數,我有些積蓄, ...

多謝分享,確實好正能量!
最近同奶奶鬧翻了,相處了十年,原來大家都有心病,幸好老公企係我果邊仍然好錫我,有時唔洗理其他人,自己一家人開心便足夠了。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo