夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15548


1#
發表於 17-8-15 09:17 |只看該作者
本帖最後由 angela0228 於 17-10-15 14:55 編輯

del


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


2#
發表於 17-8-15 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15548


3#
發表於 17-8-15 12:09 |只看該作者
hunterml 發表於 17-8-15 09:57
我老婆同你老公一樣, 連 kiss 都無埋. 傾計內容都係小朋友, 好無趣.

作為另一半,都唔知可以點,也許,你太太同我一樣,真係除左小朋友,無咩話題,但內心係好希望可以同伴侶有多d 心靈既交流


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


4#
發表於 17-8-15 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12169


5#
發表於 17-8-15 12:19 |只看該作者
回覆 angela0228 的帖子

兩夫妻如果一直零交流,再好的感情都會慢慢變淡,
你C6就算有多忙,
總有休息的時間吧!
他不主動你可以主動些,
他回來給他一個大大笑臉,
做一些他嘉歡的食物或湯水,
讓他每晚個晚都抽一些時間兩夫妻交流一下,
溝通是很有需要的,
他喜歡打機可以一起玩,
不用時時等對方先行動,
最重要是兩夫妻必需要有互動。
mc <()>


公爵府

積分: 27460


6#
發表於 17-8-15 13:56 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

咁結婚幾耐?咁快就咁,不如妳安排下2人世界,睇下佢諗啲咩,大家傾下


大宅

積分: 1804


7#
發表於 17-8-15 14:44 |只看該作者
大家要開心見誠講出大家嘅感受


伯爵府

積分: 19137


8#
發表於 17-8-15 15:02 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

甘又唔會,我同我老公每晚都會傾計,乜都傾,老公放假就會帶小朋友去玩


洋房

積分: 64


9#
發表於 17-8-15 15:32 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

是時候培養返彼此感情了。


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 17-8-15 16:42 |只看該作者
你主動問下佢公司情況, 傾下時事. 否則, 到佢退休更無野講.


別墅

積分: 506


11#
發表於 17-8-15 17:00 |只看該作者

回覆樓主

我老公做會計,每個月埋數嗰星期佢就好攰。放工返嚟都唔想傾偈,我係ftm, 每日最想就係佢返嚟講下今日有咩事,或者攬下。。。。
同佢反映過,佢叫我唔好諗得太童話同理想化。


男爵府

積分: 5408


12#
發表於 17-8-15 18:01 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

冇曬交流日子會過得好悶好無趣,覺得你要諗下辦法打破尼個局面


大宅

積分: 3277


13#
發表於 17-8-15 22:11 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

揮手區


別墅

積分: 543


14#
發表於 17-8-16 00:01 |只看該作者

回覆樓主

我新婚未夠一年,先生已經係收工就打機,攰就訓教。我都盡哂力,但感情唔係單方面付出就可以
hi everyone


侯爵府

積分: 23624


15#
發表於 17-8-16 11:21 |只看該作者

回覆樓主

之前我都因為C6 好忙,搞到冇時間同我講一句甚至見面(一齊訓)
我又因為覺得要體諒佢,冇出聲

之後我情緒唔好易發脾氣

有次我覺得我哋要傾下,之後c6 只要唔係零晨佢都會同我落街行下,傾下,食下......



講下你感受佢知


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


16#
發表於 17-8-16 12:48 |只看該作者
我係ftm,c6番工日曬雨淋,番到屋企食飯睇電視同佢傾計佢話阻住佢睇電視,番到房就話攰要訓教,之前都有一直同佢講想大家溝通下,但佢就話我唔體諒佢,咁我就比空間佢,維持左3個月。
C6逢星期日放假,同佢出街佢又話攰要係屋企,諗住唔出街個陣又係咁摧我諗地方去,諗左又唔鐘意,難得星期日都搞到唔開心咁。
依家有左第二胎,我要帶住個仔去產檢,冇問過我產檢點。


水晶宮

積分: 50566


17#
發表於 17-8-16 15:19 |只看該作者
yukityc 發表於 17-8-16 12:48
我係ftm,c6番工日曬雨淋,番到屋企食飯睇電視同佢傾計佢話阻住佢睇電視,番到房就話攰要訓教,之前都有一 ...

呢胎佢想唔想要架?


侯爵府

積分: 24385


18#
發表於 17-8-16 16:45 |只看該作者
yukityc 發表於 17-8-16 12:48
我係ftm,c6番工日曬雨淋,番到屋企食飯睇電視同佢傾計佢話阻住佢睇電視,番到房就話攰要訓教,之前都有一 ...

D男人好似出左精子盡責咁,其他就唔理


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


19#
發表於 17-8-16 23:00 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-16 15:19
呢胎佢想唔想要架?
剛剛有左成日嘔同暈,就同佢呻下辛苦,佢冇出聲,我問佢做乜冇反應既,佢話我嘔同暈幫我唔到,出聲都冇用,我就直接同佢講話其實我只係想有個支持。之後冇耐係wtsapp同我講如果覺得辛苦可以唔要個bb.


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


20#
發表於 17-8-16 23:02 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-16 16:45
D男人好似出左精子盡責咁,其他就唔理
不過好彩係我老公收工番到黎都有開奶比個仔飲,之後就乜都唔做。好過唔理個小朋友

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo