夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 741


1#
發表於 17-8-3 18:28 |只看該作者
妳地會唔會因為冇性生活而唔開心,心情低落
從而變得會好討厭老公點解咁對你?未生小朋友前已經唔正常(一年得3-4次),生左係咪會仲差?

佢有冇問題我唔知,因為佢都唔想面對同冇同我交代。佢出便有冇第二個我之前好肯定冇到而家我都唔知係咪要咁老定,但我又一點蛛絲馬跡都搵唔到。

我唔知我其實仲應唔應該繼續呢段婚姻

(有歪念者請勿pm)


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


2#
發表於 17-8-3 18:35 |只看該作者

回覆樓主

性重要到令你想離婚?
有無試過引佢或者問佢呀?


男爵府

積分: 7348


3#
發表於 17-8-3 18:45 |只看該作者

回覆樓主:

去到甘少當然有影響啦,性都係感受愛既一種表現。


翡翠宮

積分: 79228


4#
發表於 17-8-3 18:52 |只看該作者
happygirl999 發表於 17-8-3 18:28
妳地會唔會因為冇性生活而唔開心,心情低落
從而變得會好討厭老公點解咁對你?未生小朋友前已經唔正常(一 ...

拍拖都係咁?
有D人天生無乜需要,咁無計喎。
吾關舊肉事,佢根本吾吃肉


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 17-8-3 22:20 |只看該作者
happygirl999 發表於 17-8-3 18:28
妳地會唔會因為冇性生活而唔開心,心情低落
從而變得會好討厭老公點解咁對你?未生小朋友前已經唔正常(一 ...

結咗婚幾耐?未生就搵過個啦。


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 17-8-3 23:21 |只看該作者

回覆樓主:

大把人婚後冇性生活喇


侯爵府

積分: 24385


7#
發表於 17-8-3 23:37 |只看該作者
happygirl999 發表於 17-8-3 18:28
妳地會唔會因為冇性生活而唔開心,心情低落
從而變得會好討厭老公點解咁對你?未生小朋友前已經唔正常(一 ...

冇性生活就離婚,太兒戲了,如果佢對你好,就唔好介意有冇性生活,我係咁諗既,我和C6好少性生活


複式洋房

積分: 303


8#
發表於 17-8-4 01:24 |只看該作者

回覆樓主:

我同c6也是好耐冇性生活,都有諗過因為沒性就沒愛要離婚,不過我有小朋友,同埋佢對我地都唔差,未結婚時,佢都好有需要,但結婚生完小朋友,次數愈來愈少,到依家係無,我初初都好介意甘的生活,但又唔覺佢有女人,所以久而久之而接受冇性生活的同屋主生活.不過初初因為冇性生活的過渡期,我係非常抗拒佢,亦矛盾憎恨佢,到依家對佢係冇感覺.只係表面外人認為恩愛夫妻,實質大家只係小朋友的父母而已.因為我要比小朋友完整的家,所以你都要好好想清楚。加油


男爵府

積分: 7281


9#
發表於 17-8-4 01:39 |只看該作者
婚姻生活吾應該用性去衡量,雖然性係生活一部份。

有啲人可以有愛無性,有啲就有性無愛, 甚至可有可無。

每個人要求吾同,但總括來講,性吾係人生最重要囉 !


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 17-8-4 02:02 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-8-4 01:39
婚姻生活吾應該用性去衡量,雖然性係生活一部份。

有啲人可以有愛無性,有啲就有性無愛, 甚至可有可無。
如果對方因為身體問題唔得,求醫之後,都係有心無力的話,
我會接受,因為佢都唔想。
但如果不是因為身體問題,
或身體有問題而唔肯求醫,
我會考慮離婚,
因為對方太自私,
完全冇為我設想。


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 17-8-4 08:34 |只看該作者
人地冇性,得,同你冇性,5得,有乜出奇,使5使谷到有病/抑鬱,都要頂一世?你自己做決定,5使问人。


男爵府

積分: 9857


12#
發表於 17-8-4 09:43 |只看該作者

回覆樓主

我也在嬲緊


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


13#
發表於 17-8-4 10:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27460


14#
發表於 17-8-4 10:42 |只看該作者
akachanman 發表於 17-8-3 23:21
大把人婚後冇性生活喇

梗係唔可以咁講喇,咁後生就冇性生活,真係唔得咼


公爵府

積分: 27460


15#
發表於 17-8-4 10:44 |只看該作者

回覆樓主:

有冇諗過,妳地之前係咪冇愛,又或者佢內心有乜難言之隱


洋房

積分: 73


16#
發表於 17-8-4 17:47 |只看該作者

回覆樓主:

搵專業婚姻輔導,同埋性治療師睇睇

我個JM由拍拖已經少同c6行埋,結左婚後仲由少變到無,都係搵輔導先搞番掂


水晶宮

積分: 51137


17#
發表於 17-8-4 20:54 |只看該作者

回覆樓主:

我都信有啲人係天生無性趣,性嘅野,都係人夾人~


禁止訪問

積分: 886


18#
發表於 17-8-11 13:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo