夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1374


1#
發表於 17-7-9 00:30 |只看該作者
想問下我朋友個big 6老婆勾佬,有酒店相,咀咀相,可唔可以告佢?


子爵府

積分: 11616


2#
發表於 17-7-9 10:05 |只看該作者
告佢咩? 香港冇通姦罪,唔係刑事黎


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


3#
發表於 17-7-9 11:57 |只看該作者
勾佬冇犯法


翡翠宮

積分: 79228


4#
發表於 17-7-9 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

你想告咩 偷竊


大宅

積分: 1374


5#
發表於 17-7-9 12:10 |只看該作者

回覆樓主:

ok,咁撫養權同贍養費有無得唔比佢


瑪瑙宮

積分: 139710


6#
發表於 17-7-9 12:13 |只看該作者
bananabook 發表於 17-7-9 12:10
ok,咁撫養權同贍養費有無得唔比佢

你朋友諗住離婚? 搵律師問下.


大宅

積分: 1374


7#
發表於 17-7-9 12:15 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-9 12:13
你朋友諗住離婚? 搵律師問下.

好的


大宅

積分: 1535


8#
發表於 17-7-9 20:02 |只看該作者
bananabook 發表於 17-7-9 12:10
ok,咁撫養權同贍養費有無得唔比佢

佢鈎佬都有贍養鬥費架,個官唔會因為佢鈎佬而punish佢架,大家唔好搞錯


複式洋房

積分: 104


9#
發表於 17-7-9 20:56 |只看該作者
告乜野


子爵府

積分: 11616


10#
發表於 17-7-9 23:12 |只看該作者

回覆樓主

識人case, 女勾佬, 同個男爭撫養權, 好彩個小朋友老豆帶開,最後跟爸爸。但層樓男仲要俾返錢個女去拎返半層樓。
其實個女平時都冇乜照顧小朋友,但拎個小朋友黎拎更多錢姐叫你朋友小心啦


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


11#
發表於 17-7-10 08:41 |只看該作者
香港都無通姦罪
告乜?搵律師離婚算啦


大宅

積分: 1374


12#
發表於 17-7-10 09:11 |只看該作者
little06 發表於 17-7-9 23:12
識人case, 女勾佬, 同個男爭撫養權, 好彩個小朋友老豆帶開,最後跟爸爸。但層樓男仲要俾返錢個女去拎返半層 ...

原來佢地唔係香港結婚,響大陸簽紙,咁又有咩唔同?


子爵府

積分: 11616


13#
發表於 17-7-10 10:48 |只看該作者
大陸好似係有通姦罪wor


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


14#
發表於 17-7-10 14:12 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-7-9 11:57
勾佬冇犯法

如果有就大件事,香港班麻甩佬包二奶包得咁爽咩!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


15#
發表於 17-7-10 15:28 |只看該作者
小可愛11 發表於 17-7-10 14:12
如果有就大件事,香港班麻甩佬包二奶包得咁爽咩!

如果香港既大婆去大陸提告,係可以既。
曾經有人咁做。
不知所謂的乙陸!!!


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


16#
發表於 17-7-10 16:33 |只看該作者
chowqv 發表於 17-7-10 15:28
如果香港既大婆去大陸提告,係可以既。
曾經有人咁做。

但好似要捉姦在床先可以入罪。


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 17-7-10 22:50 |只看該作者
小可愛11 發表於 17-7-10 16:33
但好似要捉姦在床先可以入罪。

果個使鬼捉,佢地仔都生埋,仲唔係通姦!大陸既法律好"崇高"既,同居都係唔合法既,可以拉既。
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 9857


18#
發表於 17-7-12 14:18 |只看該作者
bananabook 發表於 17-7-10 09:11
原來佢地唔係香港結婚,響大陸簽紙,咁又有咩唔同?

大陸結婚,走大陸婚姻法律,離婚不用分錢,
因為大陸法律由男人編寫,編幫男人


大宅

積分: 1374


19#
發表於 17-7-12 14:39 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-7-12 14:18
大陸結婚,走大陸婚姻法律,離婚不用分錢,
因為大陸法律由男人編寫,編幫男人
...

但女方剛剛攞左身份証又會唔會唔同呢?


男爵府

積分: 9857


20#
發表於 17-7-12 14:42 |只看該作者
bananabook 發表於 17-7-12 14:39
但女方剛剛攞左身份証又會唔會唔同呢?

只要你一天不在香港結婚,對你都有好處。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo